قیمت نهایی رنگ ساختمانی تهران درجه یک

رنگ های ساختمانی جلوه زیبای به فضای داخلی اتاق و دکوراسیون منزل می دهند این رنگ ها همچنین برای تزئین ساختمان هم مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ ها علاوه بر زییایی، تاثیرات زیادی بر روحیه ی افراد دارند. قیمت نهایی رنگ، تابع عوامل بسیاری می باشد اگر بخواهید قیمت نهایی رنگ ساختمانی تهران درجه یک را محاسبه کنید باید به نوع رنگ، برند، مواد سازنده آن و به مساحت کل محل مورد نظر خود توجه داشته باشید زیرا با توجه به این پارامترها قیمت نهایی رنگ ساختمان مشخص می شود.

قیمت نهایی رنگ ساختمانی تهران درجه یک

بررسی ماندگاری انواع رنگ ساختمانی

بررسی ماندگاری انواع رنگ ساختمانی رنگ ها باعث زیبا شدن و تاثیر بخشیدن بر روحیه افراد می شوند این رنگ ها در انواع مختلفی تولید می شود که در هر کدام مزایا، معایب و ماندگاری رنگ ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد انواع این رنگ ها شامل موارد زیر می باشد:

  • رنگ پلاستیک
  • رنگ روغنی 
  • رنگ اکریلیک
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ بلکا
  • رنگ پتینه

 رنگ پلاستیک: این رنگ یکی از پر استفاده ترین رنگ ها می باشد و رنگ کردن به وسیله آن بسیار راحت می باشد اما باید هنگام رنگ کردن توجه کرد تا غلظت رنگ تنظیم شود و موجب اثر گذاری غلطک رو دیوار نشود. این رنگ ها سریع خشک می شوند و ارزان قیمت می باشند و همچنین قابل شستشو نمی باشند ولی یکی از معایب آن ها ماندگاری پایین شان می باشد.

بیشتر بخوانید :  رنگ ساختمانی لتو

رنگ روغنی: این رنگ در بیشتر مکان ها استفاده می شود و گاهی هم به عنوان آستر و یا ضد زنگ در ساختمان ها کاربرد دارند. این رنگ مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد به همین دلیل در جاهایی که میزان آلودگی و یا کثیفی ممکن است بیشتر باشد استفاده می شود این رنگ ها به سه دسته: مات، براق و نیمه مات تقسیم می شوند.

رنگ اکریلیک: این رنگ ها در مقایسه با سایر رنگ ها زودتر خشک می شوند یکی از ویژگی بالایی این محصولات میزان مقاومت و ماندگاری آن ها در مقابل ترک های دیوار می باشد و قابل شستشو می باشد و با هر محیطی سازگار است و تنوع بسیاری دارند.

رنگ مولتی کالر: این رنگ ها روی تمامی سطح ها قابل انجام می باشد و پوشانندگی خوبی دارند و در برابر آلودگی مقاوم می باشد اما ضخامت و ماندگاری خیلی زیادی ندارد ولی در مواقع آسیب به راحتی قابل ترمیم می باشند.

رنگ بلکا: این رنگ ها از الیاف طبیعی و مواد مخصوص ساخته شده اند و از زیرسازی زیر آن ها استفاده نمی شود و قیمت بسیار مناسبی دارند ولی دوام و ماندگاری نسبتا کمی دارند و در مقابل نور خورشید، باران و باد ممکن است مورد آسیب قرار بگیرند.

رنگ پتینه: از این رنگ بیشتر در فضاهای عمومی استفاده می شود و قابل شستشو می باشد و به صورت کلاسیک و مدرن برای ساختمان ها اجرا می شود و در مقابل آلودگی و در محیط کثیف میزان مقاومت و دوام بالایی دارد.

بهترین قیمت رنگ ساختمانی تهران

بهترین قیمت رنگ ساختمانی تهران امروزه به دلیل استفاده زیاد از انواع رنگ های ساختمانی و به دلیل ویژگی های مطلوبی که این محصولات دارند و کاربردهای زیادی که در تمام مکان ها دارند یکی از عواملی که باعث شده برای افراد بسیار مهم باشد قیمت رنگ ساختمانی می باشد. اگر این رنگ ها به صورت عمده خریداری شوند بی شک  بهترین قیمت رنگ ساختمانی را در تهران و همچنین سایر شهرها برای افراد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ پارس بهار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.