قیمت نهایی رنگ نانو باکتریال با کیفیت

رنگ نانو باکتریال

از مهمترین عوامل انتشار بیماری ها و انتقال آن، سطوح تجهیزات مورد استفاده عموم مردم اعم از کف ساختمان ها، سطوح دیوارها و مراکز تفریحی است.

محققین یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید رنگ هایی با استفاده از فناوری نانو شده اند که خاصیت آنتی باکتریال داشته و امروز در کشورهای پیشرفته دنیا استفاده از این پوشش ها و روکش ها را در تمام بخش های بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، کارخانه جات مواد غذایی، سالن های ورزشی و… امری ضروری و لازم اعلام شده است.

رنگ های نانو باکتریال مانع رشد انواع و اقسام باکتری ها شده و در نتیجه مانع از انتقال بسیاری از بیماری ها در محیط می شوند. این محصولات با پایه آب و کیفیت بالا که با استفاده از نانو ذرات نقره نیز خاصیت ویژه آنتی باکتریال به آن افزوده شده است.

قیمت نهایی رنگ نانو باکتریال با کیفیت

مهمترین کارایی رنگ نانو باکتریال

مهمترین کارایی رنگ نانو باکتریال رنگ های نانو باکتریال فضای کاملا بهداشتی در محیط ایجاد میکند و مورد تأیید مراجع بهداشتی بوده است و از آن به عنوان رنگ های ساختمانی، کفپوش های ضد میکروب و رنگ آمیزی اماکن عمومی، منازل، باشگاه های ورزشی و…کاربرد دارند. این رنگ های بهداشتی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارند بهترین انتخاب در رنگ آمیزی استخرهای عمومی و حمام و سونا هستند.

از دیگر کاربرد های رنگ های نانو باکتریال استفاده از آن در سیستم تهویه هوا و کارخانه های تولید و بسته بندی مواد غذایی است.

بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم رنگ نانو اصل در گیلان

مزایای رنگ های نانو که می توان به آن اشاره کرد:

  • بدون بو و ایجاد حساسیت
  • مقاوم در برابر نفوذ آب باران و رطوبت محیط
  • مقاومت در برابر رشد انواع میکروارگانیسم ها، عوامل بیماری زا و باکتری ها
  • ضد اشعه ماورای بنفش نور
  • مورد استفاده در رنگ آمیزی سطوح و عایق کاری در ساختمان های در حال ساخت
  • با وجود قدرت چسبندگی بالایی که دارند می توان در هر گونه سطحی به کار گرفت
  • مقاوم در برابر ذرات معلق در هوا و با ماندگاری بالا
  • خاصیت خود پاک شوندگی در مقابل نور
  • دارای قدرت خود تاثیر گذاری در غلظت ها کم
  • پدیده اکسیداسیون در این رنگ ها خاصیت گند زدایی داشته حتی بهتر از انواع شوینده ها و مواد شیمیایی

فروش مستقیم رنگ نانو باکتریال ایرانی

فروش مستقیم رنگ نانو باکتریال ایرانی  شرکت های نانویی در ایران موفق به تولید رنگ های آنتی باکتریالی شده اند که از آن ها در محیط های حساسی مانند بیمارستان ها استفاده می شود، این رنگ ها بوی زننده و رایج رنگ های دیگر را ندارد و برای استفاده ساختمان ها، بیمارستان و منازل مناسب هستند.

امروزه شرکت های بسیاری در ایران هستند که در زمینه خرید رنگ باکتریال و فروش رنگ ایرانی فعال هستند و می توان این رنگ ها را از نمایندگی های فعال شرکت در شهرهای کشور تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.