لیست قیمت رنگ رنگین بلاش

رنگین بلاش تولید کننده انواع رنگ روغنی

شرکت رنگ رنگین بلاش در شهرک صنعتی کاوه در شهر ساوه واقع شده است. این شرکت در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و از سال ۱۳۸۲ اقدام به تولید و عرضه محصولات خود به بازار را نمود. متخصصان حاضر در این مجموعه محصولات با کیفیتی را تولید می کنند؛ که بخش اعظمی از رنگ مورد نیاز بازار داخل و خارج از کشور را تامین می کند.

از اهداف اولیه در نظر گرفته شده توسط مجموعه رنگین بلاش تولید پوشش هایی جهت تعمیر اتومبیل مانند انواع آستر، بتونه، رنگ های روغنی و فوری برای رویه اتومبیل بود؛ اما وجود متخصصین خبره با دانش به روز دنیا و همچنین داشتن تجهیزات روز دنیا شرایط را برای توسعه و گسترش محصولات این شرکت فراهم کرد.

از اهداف مهم دیگر این شرکت حفظ رضایت مشتریان و در عین حال حفظ شان و منزلت مشتریان می باشد. توسعه کمی و کیفی محصول، حفظ و توسعه منابع انسانی و ارتقا علمی و عملی کارکنان جز دسته اهداف مهم این شرکت می باشد.

معرفی برخی محصولات رنگین بلاش

رنگین بلاش فروش

از جمله محصولات تولید شده در صنایع رنگین بلاش شامل تولید لاک های عایق حرارتی در انواع کوره ای، قطره ای و هوا خشک، پوشش های صنعتی شامل انواع رنگ های روسه و آستر بر پایه رزین های مختلف شامل انواع کوره ای و هوا خشک، پوشش های تعمیراتی اتومبیل شامل بتونه ها، آستر ها و رنگ های رویه شامل انواع نیتروسلولزی، پلی اورتان، آلکیدی (روغنی ) می باشد.

بیشتر بخوانید :  شرکت توزیع رنگ روغنی استخوانی

رنگ سفید پلی یورتان:

این رنگ بر پایه رزین اکریلیک پلی ال و هاردنر ایزو سیانات است که این رنگ جهت حفاظت از فلزات در برابر عوامل مختلف جوی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ از چسبندگی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی بسیار پایدار است.

بتونه متالیک فوری:

این محصول بر پایه رزین نیترو سلولزی است و از ویژگی هایی چون چسبندگی، خشک شدن سریع، انعطاف پذیری بالا و سمباده زنی آسان برخوردار است. بعد از استفاده از این بتونه ۳-۲ روز برای خشک شدن کامل وقت نیاز دارد.

رنگ اتومبیل روغنی:

این رنگ بر پایه رزین های آلکیدی اصلاح شده می باشد و از چسبندگی بسیار خوبی روی انواع مختلف بتونه ها و آسترها برخوردار است. در برابر شرایط مختلف محیطی بسیار مقاوم است. این رنگ کاملا براق است و به راحتی زرد نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد.
بتونه سنگی: این بتونه بر پایه رزین پلی استر تهیه شده است. بتونه سنگی رنگین بلاش روی سطوح مختلف فولادی، استیل و گالوانیزه قابل استفاده است. بتونه سنگی از قابلیت سمباده خوری عالی برخوردار است.

لیست قیمت رنگ رنگین بلاش

در این قسمت لیست قیمت تعدادی از رنگ های شرکت رنگین بلاش ارائه می گردد.

لیست قیمت رنگین بلاش

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما