مرکز فروش رنگ نیم پلی استر سفید اصل

رنگ نیم پلی استر سفید اصل از جمله رنگ هایی است که باعث زیباتر شدن سطوح چوبی می شود. مرکز فروش این نوع رنگ شرکت‌های تولید کننده ایرانی می باشند که این محصول را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند. رنگ پلی استر سفید بسیار براق و زیبا است و قیمت مناسبی نیز دارد.

مرکز فروش رنگ نیم پلی استر سفید اصل

تفاوت رنگ نیم پلی استر و پلی استر

تفاوت رنگ نیم پلی استر و پلی استررنگ نیم پلی استر و رنگ پلی استر تفاوت زیادی ندارند و تنها تفاوت آن ها در براقیت و کم رنگ بودن می باشد. رنگ پلی استر بسیار پر رنگ تر است و درخشندگی بیشتری دارد، قیمت این رنگ نیز بالاتر از رنگ نیم پلی استر می باشد. این رنگ بسیار براق است و جلوه زیباتری به وسایل چوبی می دهد.

رنگ پلی استر کیفیت بالاتری نیز دارد. اما رنگ نیم پلی استر با مقداری اب و روغن ترکیب شده است و خاصیت اصلی خود را از دست داده است. رنگ نیم پلی استر درخشندگی کمتری دارد و بسیار شفاف است. رنگ نیم پلی استر بسیار کم رنگ بوده و دوام بسیار کمی دارد. این رنگ قیمت بسیار ارزانی دارد و از آن برای رنگ کردن سطوح فلزی استفاده می شود.

اما در حین خرید هردوی این رنگ ها باید توجه زیادی داشته باشید. این دو رنگ انواع مختلفی دارند و انواع رنگ نیم پلی استر قیمت بسیار مناسب تری نسبت به رنگ های پلی استر دارند. فروش رنگ پلی استر نیز توسط های تولید کننده انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید :  مرکز عرضه رنگ سفید پلی استری

عرضه رنگ مولتی کالر استخوانی

عرضه رنگ مولتی کالر استخوانیرنگ مولتی کالر استخوانی نوعی رنگ توسط شرکت‌های ایرانی عرضه می شود. رنگ مولتی کالر برای رنگ آمیزی دیوار داخلی خانه استفاده می شود و جلوه بسیار زیبایی به خانه می دهد. قیمت این نوع رنگ بسبار مناسب است و در شرکت‌های ایرانی تولید می شود.

شرکت های بسیار زیادی در ایران به تولید رنگ مولتی کالر و رنگ پلی استر پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنن تا بتوانند این رنگ هارا با مناسب ترین به بازار عرضه نمایند و کیفیت آن ها را روز به روز بیشتر کنند.

هدف این شرکت ها از این همه سعی و تلاش به دست آوردن رضایت مشتریان می باشد. بخش عمده ای از رنگ مولتی کالر که در شرکت های ایرانی تولید می شود به کشور های سرتاسر جهان صادر می شود و شرکت ها از این راه سود بسیار زیادی به دست می آورند. شرکت های تولید کننده این دو نوع رنگ آن هارا با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان داخلی و خارجی خود می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما