مرکز فروش کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

مرکز فروش کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک ارائه دهنده بهترین کفپوش های اپوکسی می باشد. کفپوش آنتی استاتیک استفاده های زیادی در صنعت ساختمان سازی و پروژه های مهندسین مختلف دارد و به همین دلیل تولید و فروش آن در کشور افزایش یافته و طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است.

مرکز فروش کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک چیست؟

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک چیست؟ با کفپوش اپوکسی ضد استاتیک، از الکتریسیته ساکن محافظت کنید. کفپوش های ضد الکتریسیته ساکن مانع از ایجاد بار الکتریکی مضر می شوند. کفپوش ضد الکتریسیته همچنین به عنوان کفپوش استاتیکی شناخته می شود، هم از تجهیزات حساس الکترونیکی و هم در برابر تخلیه الکترواستاتیک (ESD) محافظت می کند. کفپوش های ضد الکتریسیته ساکن به طور معمول حاوی ماده رسانا هستند که برای تخلیه هرگونه تخلیه استاتیک احتمالی، الکتریسیته ساکن را جمع می کند و نیاز به زمین دارد. کفپوش آنتی استاتیک یا روکش آنتی استاتیک همچنین می تواند در جلوگیری از انفجار و آتش سوزی در هنگام کار با گازهای قابل اشتعال و مواد مایع کمک کند و به کاهش خطر خسارت شدید به تجهیزات و آسیب دیدگی پرسنل کمک می کند.

سیستم کف پوش اپوکسی ضد استاتیک، به عنوان کنترل ایمن بار الکتریکی ساکن که از حرکت شخص در کف پلیمر جمع می شود، استفاده می شود. این کفپوش به کاهش یا حذف پتانسیل تخلیه الکترواستاتیک تصادفی کمک می کند، که می تواند به قطعات الکترونیکی حساس در طول تولید آسیب برساند. پلیمرهای صنعتی محافظ، طیف کاملی از پوشش های ضد استاتیک را طراحی کرده است که برای مطابقت و فراتر از استانداردهای عملکرد فعلی طراحی شده است. این کفپوش های مبتنی بر ذرات نسبت به روکش های سنتی مانند فرش و کاشی، به طور مداوم عمل می کنند. بیشتر اوقات، نیاز به این کفپوش های آنتی استاتیک در صنعت الکترونیک ضروری است. 

بیشتر بخوانید :  خرید اپوکسی سفید در کرج با قیمت مناسب عمده

عرضه مرغوبترین کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

عرضه مرغوبترین کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک عرضه مرغوبترین کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک توسط مراکز و فروشگاه‌های ما به مشتریان انجام می شود. کفپوش اپوکسی ضد استاتیک نسبت به سایر کفپوش های تولید شده ترجیح داده می شود. وقتی که نیاز به تهیه کفپوش های بدون اتصالات به همراه مقاومت شیمیایی بالا و خاصیت تزئینی باشد، کفپوش آنتی استاتیک باید خریداری شود. کفپوش اپوکسی ضد استاتیک بیشتر در صنایع الکترونیکی، صنایع خودرو، کارخانه های داروسازی، صنایع هوافضا، سالن های عملیاتی ، اتاق های رایانه و غیره استفاده می شود.

 به منظور تهیه یک روکش اپوکسی با عملکرد بالا، آماده سازی خوب بستر مهم است. سطح بتونی که روی آن باید روکش گذاشته شود باید سخت و عاری از گرد و غبار و سایر مواد مانند رنگ، آهک، روکش، گچ، لایه باز و سایر بقایای چسب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما