مزایای رنگ ترافیک ترموپلاست

مزایای رنگ ترافیک ترموپلاست

اجرای رنگ ترافیک ترموپلاست برای خط کشی

آیا تا به حال ماشین هایی که خط کشی طولی انجام می دهند را در خیابان دیده اید؟ فکر می کنم اکثرا در زمان خردسالی به نحوه کشیدن آن رنگ ها بر کف آسفالت، فکر کرده ایم. رنگ ترافیک ترموپلاست همان رنگ است.

این رنگ بر پایه رزین های آکریلیک است و در نتیجه به سرعت خشک می شود. رنگ ترافیک ترموپلاست ترکیبی از اکستندر، پیگمنت، دانه های شیشه ای و .. می باشد.

هر چه رنگ بیشتر جز دسته گرم ها باشد برای جاده های پرتردد مناسب تر است. از مواد اصلی سازنده رنگ ترافیک ترموپلاست گرم رزین ها هستند. به این دلیل است که پس از دیدن حرارت حالت سخت آن ذوب می شود که این فیزیکی بودن پیوند میان ذرات انعطاف پذیری خوبی دارد.

ماشین های خط کشی طولی با رنگ ترافیک ترموپلاست خیابان را خط کشی می کنند.

همان طور که می دانید رنگ های ترافیکی برای نشانه های راهنمایی و رانندگی بر سطح زمین، عابر پیاده، و جداول استفاده می شود. رنگ ترافیک ترموپلاست، یک نوع رنگ ترافیکی است و علاوه بر موارد گفته شده برای خط کشی زمین های ورزشی و هر گونه خط کشی دیگر بر روی زمین می توان از آن استفاده کرد.

این رنگ یک نوار با ضخامت بیشتر از رنگ های عادی بر طرح مورد نظر ایجاد می کند که در نتیجه مقاومت و جلوه بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ ترافیکی تک جزئی اصفهان

رنگ ترافیک ترموپلاست گرم عمر مفید تری دارد و به علت ویسکوزیته بالا با یک بار کشیدن به ضخامت دلخواه می رسد. گاهی در رنگ ترافیک ذراتی ریزی از شیشه وجود دارد تا نور را مخصوصا در شب بهتر منعکس کنند.

مزایا و قیمت عمده رنگ ترافیک ترموپلاست

رنگ ترافیک ترموپلاست روی آسفالت

قیمت عمده رنگ ترافیک ترموپلاست به موارد زیادی از قبیل نوع مواد اولیه و نحوه تولید آن بستگی دارد که برای خرید عمده این نوع رنگ ترافیک برای خط کشی خیابان ها و کف پارکینگ ها می بایستی به فروشگاه ها و مراکز پخش عمده رنگ ترافیکی ترمو پلاست مراجعه گردد. در ادامه به برخی مزایای این نوع رنگ ترافیکی که منجر به محبوبیت آن و خرید و فروش عمده آن شده است اشاره می گردد.
از مزایای رنگ ترافیک ترموپلاست می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- مقاومت مکانیکی
۲- مقاومت در برابر ضربه
۳- مقاومت سایشی
۴- مقاومت جوی
۵-چسبندگی قوی به آسفالت خیابان ها و بتن و سیمانی
۶- خشک شدن سریع
۷- پایدار در برابر حرارت و نور خورشید

رنگ ترافیک ترموپلاست بر روی آسفالت

کاربرد های اصلی رنگ ترموپلاست

کاربرد رنگ اکریلیک ترموپلاست در خط کشی روی سطوح اسفالتی و بتنی و باند فرودگاه خطوط عابر پیاده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رنگ ترافیک ترموپلاست، یکی از رنگ‌های پیشرفته و متنوع برای استفاده در خطوط جاده و سایر سطوح عمومی است.

این رنگ اکریلیک برای ایجاد خطوط روشن و قابل رویت بر روی سطوح اسفالتی و بتنی بسیار مناسب است. همچنین، این رنگ ترموپلاست دارای خواص مقاومت در برابر رطوبت، حرارت، اشعه ماوراء بنفش و سایر شرایط جوی است.

بیشتر بخوانید :  بهترین نمایندگی فروش رنگ مشکی فوری براق تانیل (مخصوص چوب)

این خواص باعث می‌شود که خطوط کشیده شده با این رنگ در برابر عوامل آب و هوایی مختلف ماندگاری بیشتری داشته باشند و برخلاف رنگ‌های دیگر، با گذر زمان کمتر بدون تغییر رنگ و شکل باقی بمانند.

همچنین، استفاده از رنگ ترموپلاست در خطوط عابر پیاده بسیار حائز اهمیت است. این رنگ به عنوان نشانگری برای هدایت عابران پیاده در محیط‌های عمومی استفاده می‌شود و به آنها کمک می‌کند تا به راحتی مسیر خود را پیدا کنند و از حوادث و تصادفات جلوگیری کنند.

همچنین، رنگ ترموپلاست در باند فرودگاه نیز به کار می‌رود. این رنگ برای ایجاد خطوط هدایتی بر روی باند فرودگاه استفاده می‌شود و به هواپیماها کمک می‌کند تا به راحتی و با اطمینان به مقصد خود برسند.

در نتیجه، استفاده از رنگ ترافیک ترموپلاست در خط کشی روی سطوح اسفالتی و بتنی و باند فرودگاه خطوط عابر پیاده بسیار مفید و اساسی است و باعث ایجاد بیشترین امنیت و راحتی برای عابران می‌شود.

برای خرید عمده و تک خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما