معتبرترین مرکز رنگ روغنی سبز درجه یک

رنگ روغنی سبز از جمله رنگ هایی هست که در چند طیف رنگی موجود می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

در روانشناسی رنگ ها به این نکته اشاره می کند که انتخاب رنگ درست برای نمای ساختمان، محیط و… باعث می شود فرد با دنیای بیرون خود ارتباط برقرار کند و روی روحیه افراد تاثیر مستقیم داشته باشد.

در هنگام تشریح رنگ ها، انتخاب رنگ مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد ، بنابراین قدرت تجزیه و تحلیل رنگ ها بسیار با اهمیت است.

معتبرترین مرکز رنگ پارچه سبز درجه یک

چگونگی انتخاب رنگ مناسب برای فلزات و دیوار

چگونگی انتخاب رنگ مناسب برای پارچه

حداکثر میتوان از سه رنگ فلزات و دیوار دکوراسیون داخلی استفاده کرد اگر تعداد رنگ ها بیشتر باشد باعث شلوغی فضا و از ظرافت آن کاسته می شود.

چند عامل میتواند باعث شود که ما انتخاب درستی در مورد انتخاب رنگ ها داشته باشیم که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱- سن و جنسیت : هرچه سن افراد کمتر باشد میتوان از انواع رنگ های روشن و تند استفاده کرد و هرچه سن افراد بالاتر می رود باید از رنگ های ملایم تر استفاده کند. اما در فضاهای مورد استفاده کودکان باید از ترکیب دو رنگ که یکی از رنگها سفید باشد استفاده کرد و برای دکوراسیون داخلی نوجوانان دختر از رنگ های روشن و شاد مانند صورتی ، بنفش و برای پسران از ترکیب رنگ قرمز ، آبی میتوان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ روغنی سفید مات

۲- ساختار فضا: فضاهایی که بزرگ و مقیاس بزرگ هستند باید از رنگ های مانند سیاه ، طوسی و رنگ های مات در آن ها استفاده شود که آن فضا ها را متناسب تر نشان دهد.

اما در فضاهایی کوچک تر و جمع و جور تر می توان از رنگ های روشن و از پارچه های براق استفاده نمود که باعث میشود کوچک مقیاس بودن آن فضاها کمتر دیده شود.

البته ذکر این نکته که انتخاب دو رنگ متفاوت مثل سقف و دیوار باعث کوتاه نشان دادن ارتفاع فضا  و همچنین یک رنگ بودن فضاها باعث می شود فضا بلندتر و عظیم تر دیده شود.

۳- فصل : هر نور میتواند رنگ خاص خود را داشته باشد از جمله در نور فصل پاییز که باید از رنگ هایی مانند قهوه ای ، آجری ، نارنجی که همرنگ طبیعت است در دکوراسیون فضاهایی که بیشتر در پاییز استفاده می شوند .

در فضاهایی که بیشتر در فصل های تابستان استفاده می شوند  از رنگ های روشن استفاده می شود به دلیل گرمای هوا که لرنگ روشن گرما را جذب نمیکنند و در فصل زمستان از رنگ های تیره مانند سیاه استفاده میشود چون گرما را به خود جذب میکند.

۴- کاربری فضا : در کاربری های  متفاوت استفاده از رنگها متغیر می باشد مثلا در بیمارستانها رنگ سفید که باعث آرامش می شود استفاده می شود در محیط هایی مانند محیط زیست از رنگ سبز پارچه استفاده میشود و…..

و دیگر عوامل……

فروش ویژه رنگ روغنی سبز

فروش ویژه رنگ پارچه سبز امروزه به راحتی می توان انواع رنگ روغنی ها را میتوان در سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی سفارش داد.

بیشتر بخوانید :  خرید اینترنتی رنگ روغنی مات سبز پسته ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما