نمایندگی رنگ فراز پیشه

شرکت تولید کننده رنگ فراز پیشه در سال 1378 اقدام به تولید رنگ و رزین نموده است. با وجود مشکلات فراوانی که در نتیجه تحولات اقتصادی و تحریم های تحمیل شده بر کشور بوجود آمد؛ شرکت رنگ فراز پیشه سعی کرده است؛ با تلاش فراوان با مشکلات مقابله نماید، تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهد. در طی این سال ها شرکت موفق شد؛ از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد را برای محصولات تولیدی خود؛ شامل ضد زنگ اخرایی رنگ پوششی زیرین، پوشرنگ نیم پلاستیک و جلای آلکیدی را کسب نماید.

موارد کاربرد رنگ فراز پیشه

خرید مستقیم رنگ فرازپیشه

یکی از محصولات رنگ فراز پیشه، انواع رنگ روغنی می باشد. رنگ روغنی فراز پیشه از شفافیت بالایی برخوردار است و برای رنگ کردن پنجره ها و دیوار ها به کار می رود. لازم به ذکر است که رنگ فراز پیشه قابلیت شستشو دارد و وقتی روی فلزات استفاده می شود به خوب آن ها را در برابر زنگ زدگی محافظت می کند.

انواع رنگ روغن تولید شده توسط شرکت رنگ فراز پیشه

نواع رنگ روغن تولید شده توسط شرکت رنگ فراز پیشه شامل موارد زیر می باشد:

1. پوشرنگ روغنی مات آلکیدی فرازپیشه: این رنگ بر روی سطوح آهنی، گچی، سیمانی، آجری و آردواز داخل و خارج ساختمان کاربرد دارد. این رنگ از مواد اولیه بسیار مرغوب و بر اساس جدیدترین فرمولاسیون بدست آمده در آزمایشگاههای رنگ فراز پیشه تولید شده است.

بیشتر بخوانید :  رنگ اکریلیک نیمه براق هادی با سرعت خشک شدن بالا

2. پوشرنگ روغنی براق آلکیدی فرازپیشه: این رنگ روی سطوح گچی، چوبی و فلزی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از مهمترین ویژگی های مناسب این رنگ می توان به براقیت و پوشش دهی بالای آن اشاره کرد، ضمن این که این رنگ به سرعت خشک می شود و از دوام چسبندگی بسیار خوبی برخوردار است و در برابر فرسایش جوی مقاوم است.

3. پوشرنگ پوشش زیرین فرازپیشه: از این رنگ می توانید در مناطقی با آب و هوای معتدل، روی سطوح چوبی که در داخل ساختمان قرار دارند مانند کابینت، مبلمان، در و غیره مورد استفاده قرار دهید. این محصول شرکت رنگ فراز پیشه از پوشش و چسبندگی مناسبی برخوردار است. به سرعت خشک می شود و به عنوان آستر بتونه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

4. ضد زنگ اخرایی فرازپیشه: این ضد زنگ از بهترین رنگدانه های ضد خوردگی تهیه شده است و از دیگر مزایای این محصول می توان به سرعت خشک شدن بالا، دوام، چسبندگی و قدرت پوشش دهی مناسب آن اشاره کرد. برای حفاظت سطوح آهنی، تاسیسات، سازه ها و لوازم اداری و خانگی فلزی در محیط های مختلف نیمه صنعتی و ساختمانی موجود در مناطقی با آب و هوای معتدل می توان از این محصول استفاده کرد.

5. پوشرنگ استخری فراز پیشه: در فرمولاسیون این رنگ از رزین های مقاوم در برابر آب استفاده شده است و از چسبندگی بسیار خوبی روی سطوح آجری، بتنی و سیمانی برخوردار است و در برابر ضربه و سایش مقاوم است.

نمایندگی رنگ فراز پیشه

فروش عمده رنگ فراز پیشه

شرکت رنگ فراز پیشه جهت رفاه حال مشتریان خود در اقصی نقاط کشور ، نمایندگی فعال و با تجربه در زمینه فروش محصولات دارد. چنانچه شما قصد خرید محصولات این شرکت را دارید؛ می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :  بازرگانی خرید رنگ استخری پایه نانو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.