نمایندگی عرضه رنگ مخصوص خودرو درجه یک

خودرو ها بعد انسانها پرجمعیت ترین هستند. از دیر باز تا امروز هزاران مدل خودرو با رنگ های گوناگون ساخته شده که تنوع رنگ ها در ماشین ها بسته به سلیقه شما دارد. رنگ مخصوص خودرو با بقیه انواع رنگ فرق دارد و بسیار درخشان و مقاوم است.

 نمایندگی عرضه رنگ مخصوص خودرو درجه یک

آشنایی با انواع طیف رنگ مخصوص خودرو

آشنایی با انواع طیف رنگ مخصوص خودروطیف رنگ خورد بسیار زیاد در جهان بیش از 200 رنگ مخصوص خودرو وجود دارد که از سفید تا سیاه و طلایی و… متغیر است. تحقیقیات نشان داده که خودرو ها بیشتر به رنگهای سفید، سیاه، خاکستری و نقره ای  هستند یعنی این طیف رنگ بیشتر انتخاب شده است. تولید کنندگان نیز به این امر واقفند و خودرو های خود را بیشتر به این رنگها متمایل می کنند. رنگ هایی مثل آبی و قرمز و بژ و قهوای کمترین تعداد را به خود اختصاص داده اند‌.

همه شما به این انتخاب سخت گرفتار شده است که گران ترین خرید زندگی خود را چه رنگی انتخاب کنید. رنگ های ماشین بعضی اوقات در هزینه شما تاثیر دارند و شاید گرانتر کنند.  انواع اصلی رنگ خودرو دونوع است که شامل: رنگ جامد و رنگ متالیک می شود.

رنگ جامد: تقریباً تمام اتومبیل ها  به غیر از گرانترین آنها  با رنگ پایه و محکم و بدون هزینه پوشیده می شوند. رایج ترین گزینه ها سفید ، قرمز ، آبی یا سیاه است و احتمال آن وجود دارد که رنگ به هزینه ماشین شما بیفزاید ، این روکش اولیه یک رنگ جامد و غیر فلزی است.  در فرم اصلی ، رنگ جامد یک کاربرد واحد از رنگ است ، به دنبال آن یک کت لاک (به نام یک روکش شفاف) در بالای آن برای محافظت از رنگ در برابر تراشه ها ، خراش ها و آب و هوا استفاده می شود.  بسیاری از تولید کنندگان اکنون از رنگی به نام “دو بسته” استفاده می کنند ، که در آن رنگ آکریلیک با ماده سخت کننده ایزوسیانات مخلوط می شود تا نوعی چسبنده رنگی ایجاد شود و نیاز به یک روکش جداگانه را برطرف می کند. 

بیشتر بخوانید :  تولیدکننده معتبر رنگ بدنه خودرو با کیفیت

رنگ متالیک: رنگهای فلزی به طور موثر همانند رنگهای جامد هستند و فقط  به آنها مقدار کمی از پودر فلز اضافه می شود.  اندازه و نوع فلز اضافه شده بسته به انتخاب سازنده متفاوت است ، اما معمولاً حدود 1 قسمت در 50 پودر آلومینیوم است.  در ماشین ها این رنگ موجب افزایش قیمت می شود این افزایش قیمت معمولاً به نیاز چند لایه رنگ و لاک الکل کاهش می دهد.  ذرات فلزی موجود در رنگ ، به اتومبیل شما جذابیت بیشتری می دهد در مقایسه با رنگ های جامد از اما تا زمانی که آن را تمیز نگه دارید!  همچنین آسیب بسیار جزئی را از فاصله نزدیگ بیشتر از رنگ جامد پنهان می کند.  با این حال ، به هم پیوستن صحیح رنگ فلزی بسیار سخت تر است ، و تعمیر آن در هنگام آسیب دیدگی بسیار دشوار است. 

قیمت به روز رنگ مخصوص خودرو

قیمت به روز رنگ مخصوص خودرواگر شما از قیمت های روز رنگ خودرو اطلاعی ندارید بهتراست به سایتهای معتبر در این زمینه مراجعه نمایید و از قیمت روز انواع رنگ خودرو اطلاع یابید و شما می توانید بهترین رنگ خودرو را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.