مرکز فروش رنگ پودری الکترواستاتیک تهران

معرفی انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

معرفی انواع رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری الکترواستاتیک تهران را میتوانید از فروشگاه ترنج تهیه کنید. رنگ پودری الکترواستاتیک به دلیل اینکه برای مصرف نیاز به حلال ندارد بسیار مورد استقبال قرار گرفت. علاوه بر این از دوام بالایی برخوردار است و پوشش دهی آن عالی میباشد. این رنگ در دهه ۱۹۵۰ در آمریکا برای اولین بار استفاده شد.
مردم تا قبل از آن از رنگ های مایع استفاده میکردند که برای استفاده نیاز به حلال داشت که این حلال به دلیل بو و ترکیباتی که داشت، به سلامتی تا حدودی آسیب میرساند؛ اما همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد رنگ پودری دیگر نیاز به حلال نداشت و برای سلامتی هم مضر نبود.

برای استفاده از رنگ های پودری به تفنگ مخصوص رنگ آمیزی نیاز است. پودر را درون آن میریزند، پودرها تحت ولتاژ بالا به منظور باردار شدن قرار میگیرند، با ایجاد فشار در تفنگ رنگ از آن بیرون می آید؛ به صورت ذرات بسیار ریز بر روی سطح مورد نظر مینشیند.

به گونه ای که سطح به صورت کاملا یکنواخت رنگ میشود و شما حتی به اندازه یک نقطه روی آن سطح رنگ نشده نمی بینید. با توجه به شیوه رنگ آمیزی حتی گوشه ها که با رنگ های مایع به سختی قابل رنگ آمیزی هستند، نیز به راحتی رنگ میشوند. فروشگاه ترنج فروش رنگ الکترواستاتیک را انجام میدهد.

عوامل موثر بر قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری الکترواستاتیک تهران
قیمت رنگ پودری در بازار تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسیاری از توزیع کننده ها هستند که آن را به صورت بسته های کوچک به فروش میرسانند به صورت جزئی میفروشند، در مقابل شما میتوانید از مراکز معتبر توزیع رنگ پودری آن را به صورت عمده نیز خریداری کنید.
یکی از عوامل موثر بر قیمت تمام شده رنگ پودری الکترواستاتیک در مراکز پخش تهران میزان خرید مشتری است. هر چه قدر میزان خرید بیشتر باشد بر روی قیمت تمام شده تاثیر گذاشته و آن را پایین می آورد و معمولا در کیسه های ۱۰ و ۱۵ و ۲۰ و ۲۵ کیلویی عرضه می گردد.
معمولا کارتن ها رنگ پودری الکترو استاتیک ۵۰ کیلویی می باشد، که شامل دو کیسه ۲۵ کیلویی و یا دو کیسه ۲۰ کیلویی و یک کیسه ۱۰ کیلویی رنگ پودری الکترو استاتیک می باشد و با این تقسیم بندی توسط مراکز پخش و توزیع در تهران عرضه می گردد.

در خصوص میزان مصرف رنگ پودری الکترو استاتیک می بایستی استانداردهای مربوطه حتما دقت شود ، از آن جا که مرکز پخش رنگ پودری الکترواستاتیک ترنج ، نوع جدید از رنگ های پودری الکترواستاتیک ضد خوردگی را ارئه می نماید ، می بایستی همزمان به ضخامت استاندارد مورد نیاز برای اعمال رنگ بر روی سطح فلز مورد نظر را با دقت کنترل نمود.

به طور معمول برای فلزاتی شبیه آهن بهترین ضخامت های رنگ از ۶۰ میکرون الی ۹۰ میکرون مناسب می باشد که حتما مصرف کنندگان ، کارفرمایان، پیمانکاران و سازندگان از مرکز خدماتی که برایشان اعمال رنگ پودری الکترو استاتیک را انجام می دهد، بخواهند تا طبق استانداردها ضخامت های مورد نظر رنگ پودری الکترو استاتیک را برایشان اعمال نماید.
فروشگاه ترنج رنگ پودری الکترواستاتیک تهران را به صورت جزئی و عمده برای فروش دارد. میتوانید برای خرید به آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ نمای کنیتکس درجه یک

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما