نمایندگی عرضه کفپوش اپوکسی پارکینگ

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، ماشین های زیادی تولید می شوند که طبیعتا نیز نیاز به مکانی برای پارک دارند، کفپوش اپوکسی پارکینگ مناسب برای پاساژ ها، سوپرمارکت های بزرگ، مرکز خرید ها و… می باشد در ادامه ی مطلب سعی کردیم به بررسی مزیت های این کف پوش، قیمت و بهترین کفپوش اپوکسی بپردازیم پس با ما همراه باشید. 

نمایندگی عرضه کفپوش اپوکسی پارکینگ

مزیت استفاده از کفپوش اپوکسی برای پارکینگ

مزیت استفاده از کفپوش اپوکسی برای پارکینگاستفاده از کفپوش اپوکسی مزیت های بسیاری به همراه دارد یکی از این مزیت ها ایجاد سطح یکپارچه و غیر قابل نفوذ می باشد، در بسیاری از پارکینگ ها که کف آنها با سنگ پوشیده شده سطح کاملا یکپارچه و غیر قابل نفوذ نمی شود بلکه به مرور زمان این سنگ ها به دلیل وزن بالای ماشین ها که دائما در حال رفت و آمد به آن مکان هستند باعث آسیب نیز می شود و سطح یکنواختی خود را از دست می دهد. اما با استفاده از کف پوش اپوکسی برای پارکینگ سطحی کاملا غیر نفوذ رو مشاهده خواهید کرد که به مرور زمان نیز همچنان کیفیت خود را حفظ می‌کند. 

دیگر مزیت آن قابلیت تمیز کاری بسیار سریع و راحت کفپوش ها می باشد در بیشتر اوقات زمانی که ماشین ها وارد پارکینگ می شوند رد لاستیک بر روی زمین باقی می ماند اما چون کفپوش های اپوکسی قابلیت پاک کنندگی دارند با آب نیز می شود آن ها را تمیز کرد. 

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده کفپوش اپوکسی ضد لغزش اصل

نکته ی دیگر قابلیت خط کشی جای پارک می باشد در پارکینگ هایی که از متراژ های بالایی برخوردار هستند این موضوع بسیار حائز اهمیت است. خط کشی پارکینگ و محل پارک باعث جلوگیری از بروز تصادفات ناشی از بی نظم بودن محل پارک ماشین است. هر راننده ای به سادگی می تواند ماشین خود در مکانی که محل پارک ماشین می باشد، پارک کند. 

همانطور که گفته شد در بیشتر مواقع با گذشت زمان نسبتا طولانی بتن و یا سنگ دچار ترک خوردگی می شوند معمولا نیز این موضوع برای قسمتی از سطح اتفاق می افتد بنابراین این فکر به ذهن شما خطور می کند که برای همان قسمت سنگ تهیه کنید. اما این فکر در بیشتر مواقع جواب نمی دهد چرا که پیدا کردن سنگی که در گذشته آن را برای پارکینگ انتخاب کرده اید بسیار مشکل است. 

اما این موضوع در باره ی اپوکسی صدق نمی کند زیرا شما می توانید آن را در هر رنگی به آن علاقه مند هستید به سادگی خریداری کنید. 

بهترین قیمت کفپوش اپوکسی پارکینگ

بهترین قیمت کفپوش اپوکسی پارکینگقیمت کفپوش اپوکسی پارکینگ به حجم و مواد مصرف شده در آن بستگی دارد و اگر در تشکیل آن از مواد درجه یک استفاده شود حتما طول عمری بالا خواهد داشت اما نیاز نیست نگران این موضوع باشید زیرا قیمت اپوکسی نسبت به سنگ بسیار مناسب تر می باشد. در مقایسه انواع کفپوش پارکینگ نیز از قیمت به صرفه ای برخوردار است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.