نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو

نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو

یکی از شرکت های با سابقه و معتبر در زمینه تولید انواع رنگ های صنعتی و کلیه پوشش های اتومبیل، آرکو می باشد. مجموعه ترنج، نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو آماده همکاری با فروشگاه های رنگ در سراسر کشور می باشد که این محصول را با قیمتی مناسب و به صورت عمده عرضه می کند.

شرکت صنایع رنگ خودرو آرکو، دارای آزمایشگاه های پیشرفته و مجهز برای کنترل کیفیت محصولات می باشد. علاوه بر این با به کارگیری کارشناسان و متخصصان مجرب، تکنولوژی های پیشرفته و تجهیزات مدرن به تولید انواع رنگ های خودرو پرداخته است.

همچنین نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو، دارای استاندارد های بین المللی از نظر کیفیت و کمیت محصولات می باشد و قابل رقابت با انواع رنگ های خودرو خارجی است.

ویژگی ها و نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو

رنگ خودرو آرکو از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و مواد اولیه این رنگ شامل رنگدانه، رزین، حلال و مواد افزودنی دیگر می باشد. علاوه بر کیفیت مواد اصلی و تشکیل دهنده رنگ خودرو، نحوه پاشش و تعمیر رنگ بدنه نیز عامل مهمی در تعیین کیفیت کار نهایی می باشد.

رنگدانه های موجود در رنگ خودرو آرکو، باعث به وجود آمدن زیبایی و براقیت شده و از خودرو در مقابل امواج خورشید محافظت می کند. در واقع رنگدانه ها ذرات جامدی هستند که در رزین حل نمی شوند و باعث ایجاد رنگ در مایع می شوند.

بیشتر بخوانید :  عرضه انواع رنگ خودرو مات درجه یک

رزین در رنگ خودرو باعث ایجاد چسبندگی و به هم پیوستن لایه های رنگ می شود. این ماده پایه اصلی پوشش های آلی است و باعث پوشش دهی مناسب سطح بدنه خودرو می شود.

حلال های موجود در رنگ خودرو آرکو نیز مایعی با غلظت کم هستند که رزین را در خود حل می کنند و وجود حلال باعث به وجود آمدن غلظت مناسب در رنگ شده و بعد از عملیات رنگ آمیزی، تبخیر شده و باعث خشک شدن رزین روی سطح می شود.

 نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو

 نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو

مواد افزودنی نیز با هدف تثبیت بیشتر رنگ، مرغوبیت بیشتر، سهولت در استفاده و… به فرمول رنگ اضافه می شوند. این مواد می توانند خاصیت خشک کننده، ضد خوردگی، ضد یخ، خوشبو کننده، مقاوم کننده لایه رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف و… داشته باشند.

نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو با توجه به ویژگی های مناسب این رنگ و کیفیت بالای این محصول، رنگ را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب در بازار سراسر کشور عرضه می کند.

رنگ آرکو دارای ویژگی هایی مانند چسبندگی عالی روی قطعات و بنده خودرو، سهولت در استفاده و پاشش راحت، ماندگاری بالا در طولانی مدت و… می باشد. علاوه بر این رنگ آرکو هنگام کاربرد دچار ته نشینی نمی شود و بعد از پاشش در مدت زمان مناسبی خشک شده و سطحی بدون عیب به وجود می آورد.

قبل از رنگ آمیزی و پوشش دهی سطح بدنه خودرو نیاز به پرایمر یا آستر می باشد که حدود 50 میکرون ضخامت دارد. اما رنگ اصلی که پس پرایمر قرار می گیرد بین حدود 20 تا 30 میکرون ضخامت دارد.

بیشتر بخوانید :  عرضه بهترین رنگ عمده خودرو متالیک با کیفیت

نمایندگی فروش رنگ خودرو آرکو، با توجه به نیاز مشتریان و همچنین برای حفظ محیط زیست، اقدام به تولید رنگ های با کیفیت برند خود نموده است. رنگ های آرکو از نظر سطح کیفی و راحتی در استفاده، مورد توجه خودروسازان در کشور نیز هستند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.