نمایندگی فروش رنگ پلاستیک خارجی

در نمایندگی فروش انواع رنگ های ساختمانی، رنگ پلاستیک خارجی در برند های متعددی به مشتریان معرفی می گردد. رنگ پلاستیکی دارای نحوه اجرای راحت تر نسبت به رنگ های روغنی و اکرولیک است و در راستای این موضوع استفاده های بیشتری در نقاشی ساختمان ها با تکنیک های ساده دارد و بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

نمایندگی فروش رنگ پلاستیک خارجی

تفاوت رنگ پلاستیک با اکریلیک

تفاوت رنگ پلاستیک با اکریلیک رنگ های ساختمانی در نمونه‌ های رنگ پلاستیک و رنگ آکریلیک در بازار موجود هستند که هر یک دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد و مختص به خود می باشند.

در راستای بررسی تفاوت رنگ پلاستیک و آکرولیک به معرفی هر یک از این محصولات می پردازیم.

رنگ های پلاستیکی در صنعت نقاشی ساختمان در گذشته یک تازی می کردند و هنوز هم طرفداران زیادی را در بازار به خود اختصاص می‌دهند، چون مزایای بسیار زیادی دارند که برای همیشه به دست فراموشی سپرده نمی‌شود.

از مهم‌ترین مزایای رنگ پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاصیت پایه آب: رنگ های پلاستیکی به نوعی ساخته می ‌شوند که برای حل کردن آنها نیازی نیست از حلال های نفتی استفاده شود و به کمک مقدار کمی آب می توان آنها را رقیق کرد.
  • دوستدار محیط زیست: رنگ های پلاستیکی با آب رقیق می شوند و میانه خوبی با حلال های نفتی ندارند.  در راستای این موضوع همسو و سازگار با محیط زیست هستند.
  • اجرای راحت و بی دردسر: رنگ های پلاستیکی احتیاجی به زمان زیادی برای خشک شدن ندارند و خیلی زود برای مراحل بعدی کار آماده می شوند.
بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ پارس بهار

موارد گفته شده جزو مزایای رنگ ساختمانی پلاستیکی است که در ادامه مطلب به معرفی مزایای رنگ ‌اکریلیک نیز می پردازیم.

رنگ های اکریلیکی برتری های رنگ پلاستیک را ندارند. اما مزایای بسیار بیشتری نسبت به این رنگها به خود اختصاص دادند که در ادامه به صورت تیتر وار به آنها ارائه اشاره خواهیم کرد:

  • مقاومت در برابر رطوبت: رنگ های آکریلیک ای تا ۹۰ درصد قابل شستشو هستند و اگر سطح پوشش داده شده به هر دلیلی کثیف شده باشد، به راحتی می‌توان آن را شست.
  • دارای قابلیت استفاده بر روی تمامی سطوح: نمای ساختمان، چوب و فلز و هر سطحی که فکر کنید را بدون نگرانی می توانید با رنگ اکریلیک پوشش دهی کنید.
  • ترمیم راحت: اگر به هر دلیلی سطح پوشش داده شده با رنگ اکریلیک آسیب دید، به سرعت و بدون زحمت می توان آن را ترمیم کرد.

خرید رنگ پلاستیک خارجی

خرید رنگ پلاستیک خارجی برای خرید و فروش رنگ پلاستیکی در بازار برند های زیادی در حال فعالیت هستند که می ‌توانند این محصولات را در کیفیت ها و فام های مختلف به مشتریان معرفی نمایند.

برای خرید رنگ پلاستیک در اولین مرحله باید به برند تولیدی این محصول توجه کرد زیرا برند های مختلف می‌توانند از مواد اولیه متفاوت برای طراحی این محصول استفاده نماید که در نهایت تفاوت کیفیت در بازار مشاهده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما