واردات انواع رنگ استخری پایه حلال

انواع مختلف رنگ استخری پایه حلال

پخش کننده انواع رنگ استخری پایه حلال
رنگ‌هایی که قابل استفاده برای رنگ آمیزی سطوح داخلی استخرها می‌باشند، دارای انواع مختلفی هستند که به طور مخصوص برای همین کار تولید شده و ساختار آن‌ها، تنها برای چنین مصارفی مناسب خواهد بود.

رنگ استخری پایه حلال را که دارای انواع مختلفی می‌باشد، می‌توان با افزودن کمی تینر قابل استفاده کرده و برای رنگ آمیزی استخرها به کار برد.

افزودن تینر به رنگ استخری پایه حلال، ترکیبی بسیار مقاوم و نفوذ پذیر را برای آن به وجود می‌آورد که هنگام رنگ آمیزی استخرها با استفاده از آن، زمان خشک شدن رنگ به کار رفته بسیار کوتاه بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن، استخر مورد نظر قابلیت استفاده را پیدا خواهد کرد.

ویژگی مهم رنگ استخری پایه حلال، مقاومت بسیار بالای این رنگ است؛ در واقع این رنگ در بین سایر رنگ‌های استخری، مقاومتی بسیار بالاتر داشته و تولید آن با استفاده از پلی اورتان، با کیفیت‌ترین ترکیب را برای سطوح استخرها به وجود می‌آورد. برای رنگ آمیزی استخر خود با استفاده از این نوع رنگ، نیاز به کمک هیچ فرد متخصص نخواهید داشت و می‌توانید به تنهایی و خیلی آسان کار رنگ آمیزی را انجام دهید.

باید اشاره کرد که در صورت استفاده از این نوع رنگ استخری برای رنگ آمیزی قسمت خاصی از سطح داخلی استخر، به مقدار کمی از آن نیاز پیدا خواهید کرد و در نتیجه می‌توانید

بیشتر بخوانید :  نمایندگی رنگ فراز پیشه

در هزینه و انرژی خود صرفه جو باشید. این نوع رنگ را می‌توان برای رنگ کردن استخرهای خانگی، تفریحی، کشاورزی و انواع دیگری از استخرها به کار ببرید.

پخش کننده انواع رنگ استخری پایه حلال

انواع مختلف رنگ استخری پایه حلال
ترکیبات رنگ استخری پایه حلال، یکی از مواردی است که این رنگ را به نسبت سایر محصولات مشابه خود، متمایز می‌سازد و این رنگ را بسیار مقاوم ساخته و استحکام آن را بالا می‌برد.

فروشگاه بزرگ و معتبر ترنج، تولید و واردات رنگ استخری در انواع مختلف را برای مشتریان با هر سلیقه‌ای انجام داده و محصولات با کیفیت خود یعنی انواع رنگ‌های صنعتی، ساختمانی، استخری و… را با قیمت بسیار مناسب و تعرفه عمده، به فروش می‌رساند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما