پخش ویژه رنگ اکریلیک ایرانی

رنگ اکریلیک ایرانی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های اکریلیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از آنجایی که بر پایه آب تهیه می شوند، به خوبی در آب حل می شوند و برخلاف سایر رنگها بدون بو هستند. همچنین هیچ آلودگی برای محیط زیست به وجود نمی آورند.

پخش ویژه رنگ اکریلیک ایرانی به صورت عمده و در قیمت های مناسب صورت می گیرد.

پخش ویژه رنگ اکریلیک ایرانی

همه چیز درباره رنگ اکریلیک ایرانی

همه چیز درباره رنگ اکریلیک ایرانی در این بخش قصد داریم به همه چیز درباره رنگ اکریلیک بپردازیم. رنگ های اکریلیک ایرانی طبق استاندارد خاصی تهیه می شوند و کارایی بالایی دارند، به همین دلیل بهترین جایگزین برای رنگ های پلاستیکی و روغنی هستند. در سال های اخیر استفاده از رنگ اکریلیک در ساختمان سازی افزایش یافته است، زیرا سرعت خشک شدن آن بسیار بالاست، از تنوع رنگ فوق العاده ای برخوردار است، کیفیت اولیه خود را تا مدتها بعد از استفاده حفظ می کنند.

اکریلیک از آن دسته رنگ هایی است که درخشندگی بالایی دارد، در برابر اشعه خورشید ماهیت خود را حفظ می کند، به راحتی شسته می شود، استفاده از آن آسان است، غلظت فراوانی دارد، بر روی سطوح گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، هیچ گونه گرد و گباری به خود جذب نمی کند، به هیچ عنوان ترک بر نمی دارد، انعطاف پذیری بالایی دارد، در برابر سائیدگی مقاوم است و قابل تعمیر می باشد.

بیشتر بخوانید :  پخش کننده رنگ نما آکریلیک

این نوع رنگ بعد از 20 دقیقه اجرا خشک می گردد و شبیه به رنگ های روغنی می شود اما، بعد از یک هفته اجرای اکریلیک بر روی سطوح با خیال راحت می توانید، سطح مورد نظر را شست و شو دهید. قبل از شروع به رنگ آمیزی، رنگ را به خوبی هم بزنید و سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاک کنید.

بهترین دمای نگهداری این نوع رنگ بین 35 الی 5 درجه سانتی گراد می باشد و تا حد امکان مانع از یخ زدگی آن شوید. برای رنگ آمیزی غلتک بهترین وسیله است و توصیه می شود از قلم مو استفاده نکنید. در صورت نیاز چندین بار سطح را رنگ آمیزی کنید و در هر بار 2 الی 4 ساعت صبر کنید تا رنگ قبلی به خوبی خشک شود. این مدت به میزان جریان هوا، دما و … وابسته است.

مراکز خرید رنگ اکریلیک ایرانی

مراکز خرید رنگ اکریلیک ایرانی پخش رنگ اکریلیک در قیمت های مقرون به صرفه صورت می گیرد.

رنگ های اکریلیک فاقد مواد مضر هستند و در مدت زمان کوتاهی خشک می شوند. مراکز خرید رنگ اکریلیک ایرانی، محصولاتی با کیفیت ارائه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما