پخش کننده انواع رنگ اتومبیل پارس اشن

مراحل تولید رنگ اتومبیل پارس اشن

مراحل تولید رنگ اتومبیل پارس اشن

رنگ اتومبیل پارس اشن با چسبندگی بالای خود، یک رنگ محبوب برای اتومبیل ها محسوب می شود. رنگ اتومبیل به طور کلی به چند دسته ی؛ سالید، متالیک، صدفی و مات تقسیم می شود. هر یک از این رنگ ها ویژگی خاص خود را دارند. رنگ سالید ساده ترین رنگی است که برای رنگ آمیزی خودرو ها استفاده می شود. رنگ های تولید شده در این قسمت اکثرا رنگ های محدودی هستند. رنگ های متالیک در بافت خود حاوی فلز آلومینیومی هستند. مقدار این ترکیب (آلومینیوم و مواد اصلی) در کارخانجات مختلف، متفاوت است.

رنگ متالیک به دلیل نوع رنگدانه ها و پودر آلومینیوم که در بافت خود دارد، براق تر از سایر رنگ ها بوده و می تواند نور را به خوبی منعکس کند و براق به نظر برسد. رنگ های صدفی نیز از براده های سرامیکی در بافت خود بهره می برند که به آنها اصطلاحا میکا گفته می شود.

ایجاد رنگ مات در خودرو نیز سختی های خاص خود را دارد. این رنگ بسیار کمیاب بوده و با استفاده از لایه ی PVC ایجاد می شود. این نوع رنگ گران ترین رنگ محسوب میشود. هزینه ی تعمیرات سطحی برای رنگ های صدفی و مات بسیار بیشتر از رنگ های دیگر می باشد.

رنگ اتومبیل پارس اشن دارای کیفیت بالا و دوام قابل توجهی بوده و جلوه ی خاصی به اتومبیل می بخشد. این کارخانه از سال ۱۹۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به سابقه ی طولانی مدت حضور خود در زمینه ی تولید انواع رنگ، قادر است تا محصولاتی با کیفیت را ارائه نماید.

بازار فروش رنگ اتومبیل پارس اشن با کیفیت بالا

رنگ اتومبیل پارس اشن

پارس اشن به عنوان نامی شناخته شده و محبوب در صنعت رنگ و رزین اتومبیل ایران ، متقاضیان و خریداران نقاشان اتومبیل را برای خرید انواع رنگ های فوری و روغنی اتومبیلی پارس اشن ترغیب نموده است.
مراکز فروش رنگ های صنعتی و اتومبیلی نیز با موجه شدن با این تقاضا نسبت به سفارش عمده رنگ اتومبیل پارس اشن اقدام نموده اند که بازار فروش این مارک را بیش از پیش رونق بخشیده است.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده رنگ صنعتی سوله نسوز

بازار فروش رنگ اتومبیل پارس اشن با کیفیت بالا
فروشگاه ترنج، به عنوان پخش کننده انواع رنگ، محصولات شرکت پارس اشن را با کیفیت بالا ارائه می دهد. رنگ اتومبیل پارس اشن از کیفیت و دوام برخوردار بوده و یکی از بهترین رنگ ها در بازار فروش رنگ محسوب می شود. چنانچه قصد خریدی عمده و به صرفه را دارید، میتوانید از طریق فروشگاه ترنج اقدام به خرید محصولات با کیفیت و مورد نیاز خود نمایید و کیفیت کار خود را تضمین کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.