پخش کنندگان رنگ اپوکسی سوله براق

پخش کنندگان رنگ اپوکسی سوله براق در کل ایران فعال می باشند. این پخش کنندگان از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و محصولات کارخانه را با توجه به نیاز مشتریان در بین آن ها پخش و توزیع می کنند. بیشتر خریداران عمده ای ساختمان سازان و شهرک سازان در سراسر کشور می باشند. این خریداران می توانند محصول مورد نیاز خود را در این سایت ثبت نمایند تا سایت برای آن ها در سریع ترین زمان ارسال کند. 

پخش کنندگان رنگ اپوکسی سوله براق

نکات مهم در انتخاب رنگ اپوکسی صنعتی

نکات مهم در انتخاب رنگ اپوکسی صنعتی نکات مهم در انتخاب رنگ اپوکسی صنعتی که خریداران باید اگاهی لازم را داشته باشند. این رنگ ها به خاطر خواص زیادی که دارد مورد توجه است این رنگ ها در برابر محصولات شیمیایی و همچنین  این محصولات در برابر خوردگی محافظ هستند و اما این محصول در برابر نور خورشید و اشعه یو وی از بین می رود از این جهت بیشتر برای مصارف داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در دو نوع مایع و جامد موجود می باشد. 

نمونه های مایع برای پوشش های صنعتی و حافظتی و نمونه های جامد برای استفاده از خوردها به کار می رود. پس مزایای این محصولات این گونه است که چسبندگی خوبی دارد و به سطح زیرین می چسبد دوم این که دوام و مقاومت بالایی در برابر محصولات و مواد شیمیایی و انواع اسیدها دارد. ضخامت این رنگ ها متنوع است و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. 

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی فلزات

فروش ویژه انواع رنگ اپوکسی سوله

فروش ویژه انواع رنگ اپوکسی سوله فروش ویژه انواع رنگ اپوکسی سوله به کمک این سایت انجام می پذیرد. فروش رنگ اپوکسی به صورت ویژه یعنی این که سایت چند روز از هفته را به فروش این محصول با مزایای ویژه از قبیل ارسال رایگان، تضمین کالا بعد از فروش و گارانتی های چند ماهه اختصاص می دهد. این فروش به خاطر جذب مشتری می باشد. هر چه مشتری بیشتر جذب شود باعث فروش بیشتر محصولات کارخانه می شود و در نتیجه برای این کارخانه ایجاد برند خواهد کرد. 

رنگ اپوکسی سوله در واقع پوششی می باشد از نوع هوای خشک بر پایه رزین الکید و حاوی پیگمنت ها که بر روی سطوح فولادی استفاده می شود. و برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان و بر روی فلز و پلاستیک کاربرد دارد. این محصولات در شرکت های نفتی تولید می شود و علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی به دیگر کشورها هم صادر می شود. صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار  و به کشورهای آسیایی و اروپایی انجام می پذیرد. 

این محصولات برای استفاده در لنگرگاه های دریایی و انواع زیر دریایی ها و کشتی ها و قایق ها کاربرد دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.