رنگ ۲۱ پلی اورتان کحالی , خصوصیات , مزایا

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رنگ های پلی اورتان مناسب رنگ آمیزی برای بدنه ی خودرو ها است و برای سطوحی از جنس فولاد، آهن و آلومینیوم رنگ های پلی اورتان پوشش مناسبی می باشند. برای ساخت و تولید رنگ ۲۱ پلی اورتان کحالی از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده و با توجه به کیفیت محصول، جز بهترین رنگ های پلی اورتان موجود در بازار است.
این رنگ ها هاردنر های مخصوص به خود را دارند که اگر به طور صحیح استفاده نشوند خاصیت های رنگ اتومبیلی ۲۱ یا همان رنگ دوجزئی اتومبیلی کحالی آن طور که در کارخانه ساخته و تهیه شده است به دست نخواهد آمد. پیشنهاد می گردد استفاده از رنگ های دو جزئی اتومبیلی توسط افرادا متخصص و با دستگاه های مخصوص به این کار بر روی بدنه خودرو اعمال شود.
سطحی که قرار است رنگ دوجزئی اتومبیلی بر روی آن اعمال شود باید شود .رنگ ۲۱ پلی اورتان اتومبیلی را با نصف وزن آن هاردنر و ۱۰ تا ۲۵ درصد تینر مناسب ترکیب کنید.
این رنگ ها انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارند و در برابر سایش دوام خوبی دارند. رنگ های پلی اورتان با غلظتی که دارند چسبندگی بالایی به سطح دارند و پس از استفاده براقیت مناسبی ایجاد می کنند.

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  عرضه رنگ خودرویی با بهترین کیفیت

رنگ ۲۱ پلی اورتان کحالی و خرید آن

 

رنگ ۲۱ پلی اورتان کحالی و خرید آن
رنگ های برند کحالی را در فروشگاه های فروش رنگ به راحتی می توان پیدا کرد چرا که علاوه بر تنوع، کیفیت محصول بالا است و خریداران زیادی دارند. رنگ ۲۱ پلی اورتان کحالی را می توان از نمایندگی های مجاز نیز خریداری کرد، این نمایندگی ها عرضه عمده سایر رنگ های صنعتی و اتومبیلی مانند ارائه قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید ضد زنگ زینک ریچ هم به خریداران ارائه می دهند.
علاوه بر فروشگاه ها و نمایندگی ها، سایت های فروش نیز راه مطمئنی برای خرید هستند و این روش خرید هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. لیست قیمت رنگ ها در سایت ها به راحتی قابل دسترس است و امکان خرید را آسان تر می کند.

2

  1. سلام
    سوالی که بران پیش اومده اینه که چه تفاوتی بین رنگ پلی اورتان با رنگ ۲۱ ملی اورتان وجود داره؟
    از نظر مقاومت و چسبندگی کدوم یکی مقاوم تر هستند.
    و تفاوت قیمتشون چقدره؟

    • رنگ پلی اورتان صنعتی برای فلزات در صنایع استفاده می شود و رنگ 21 در واقع به رنگ های پلی اورتان مخصوص اتومبیل اطلاق می گردد که قیمت بیشتری دارند و نسبت اختلاط متفاوتی با رنگ پلی اورتان صنعتی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما