عایق رطوبتی نمای ساختمان و کاربردهای آن

عایق رطوبتی نمای ساختمان و کاربردهای آن

عایق رطوبتی نمای ساختمان و انواع آن از محبوب ترین عایق های نانو در ساختمان هستند که هر کسی در هنگام ساخت ساختمان، روی آن حساب زیادی باز می کند.

عایق رطوبتی ساختمان یکی از انواع مصالح ساختمانی می باشد و به طور چشمگیری از نفوذ نم و رطوبت به درون ساختمان جلوگیری می کند. در زمان های قبل تر به دلیل نانو بودن نمای رطوبتی ساختمان از این مصالح در بام خانه استفاده می کردند اما امروزه در نمای ساختمان نیز می توان از آن استفاده کرد.

چرا باید عایق رطوبتی نمای ساختمان را بخرید؟

چرا باید عایق رطوبتی نمای ساختمان را بخرید؟
عایق رطوبتی ساختمان همانطور هم که از نام آن پیداست به دلیل نانو بودن و ساختاری بر پایه پلیمری بودن، می تواند کمک زیادی در جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و همچنین تخریب آن بکند.

نمای رطوبتی ساختمان چه در نماهای نو و چه در نماهای قدیمی سطوح آجری و سیمانی را از هر گونه نم زدگی محافظت می کنند پس همین دلیل مناسبی برای اینک است که باید عایق رطوبتی نمای ساختمان را تهیه کنید.

این نماها بر روی سازه های بتنی مانند اکسپوز نیز قابل استفاده می باشد. عایق رطوبتی نمای ساختمان به صورت مایع نیز موجود می باشد که شفاف و بی رنگ است و در حدود مدت زمان ۳ ساعت تاثیر خودش را می گذارد.

بیشتر بخوانید :  عرضه بهترین رنگ نانو عایق حرارتی ایرانی

مزایای عایق رطوبتی نمای ساختمان

عایق رطوبتی نمای ساختمان

از آنجایی که شناخت مزایای هر محصول می تواند تاثیر مستقیمی بر روی خرید آن داشته باشد، پس می توان گفت که عایق رطوبتی ساختمان محصولی کاملا اقتصادی است و قیمت مناسب آن باعث می شود که با محیط زیست نیز سازگار باشد.

دوام بالای عایق رطوبتی نمای ساختمان می تواند تا چندین سال شما را از خرید و نصب مجدد آن بی نیاز کند و قابل ترمیم بودن آن نیز یکی دیگر از دلایلی است که به طور مستقیم شما را تشویق به خرید آن می کند.

عایق رطوبتی ساختمان برای مناطق کوهستانی و بارانی از مهم ترین گزینه های مصالح ساختمانی به شمار می رود پس اگر در اینگونه مناطق زندگی می کنید به هیچ وجه از خرید این مصالح غافل نشوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.