عرضه عمده رنگ پلاستیک هیراد شیمی

عرضه عمده رنگ پلاستیک هیراد شیمی

عرضه عمده رنگ پلاستیک هیراد شیمی

رنگ پلاستیک هیراد شیمی بر پایه کوپلمیر وینیل استارت ساخته شده است که با آب رقیق می شود. از این رنگ معمولا بر کلیه سطوح داخل ساختمان استفاده می کنند. از سطح های سیمانی، بتنی، گچی و آجری گرفته تا سطح های چوبی.

بر روی همه آن ها چسبندگی مناسبی دارد و زمان خشک شدن آن کوتاه است. نقاش ها از قلم خوری خوب این رنگ و اجرای آسان آن راضی هستند. شاید خیلی از افراد مانند سال ها پیش فکر کنند رنگ های پلاستیکی قابل شستشو نیستند اما خبر خوب اینکه نه حتی به مقدار کم، رنگ پلاستیک هیراد شیمی صد در صد قابل شستشو می باشد.

با این که این رنگ ها قدیمی ترین رنگ های ساختمانی هستند اما پیشرفت خوبی در کیفیت داشته اند.
امروزه به دلیل همه این ویژگی ها خیلی از افراد رنگ پلاستیک را برای رنگ آمیزی انتخاب می کنند. علاوه بر اجرای بسیار آسان تر آن در مقابل رنگ های دیگر، قیمت پایین تری را نیز دارد. رنگ پلاستیک هیراد شیمی نیاز به حلال نفتی ندارد و می توانید آن را با آب ترکیب کنید. این رنگ نه تنها بوی نا مطبوعی ندارد بلکه با سرعت بیشتری هم خشک می شود.

رنگ پلاستیک نسبت به رنگ هایی مانند رنگ روغنی ظاهری مات تر دارد و به همین دلیل عیوب و صیقلی نبودن دیوار ها را می پوشاند.

در رنگ های روغنی زمانی که بازتاب نور اتفاق می افتد، این براقیت در صورت وجود عیوبی بر دیوار باعث جلوه بیشتر آن می شود.

بیشتر بخوانید :  وارد کننده رنگ تمام پلاستیک

 

رنگ پلاستیک هیراد شیمی

 

رنگ پلاستیک هیراد شیمی

شما می توانید خرید عمده خود را برای رنگ پلاستیک هیراد شیمی نیز از طریق ما انجام دهید. این رنگ ها در مدل ها و رنگ های مختلف قابل سفارش هستند و در خرید های عمده هزینه ما مناسب تر خواهد شد.

رنگ پلاستیک هیراد شیمی هیچ گونه مواد سمی و سرطان زایی ندارد پس نه تنها برای محیط زیست بلکه برای انسان ها نیز خطر آفرین نیست. برای نداشتن هیچ بوی نامطبوع احتمالی، رنگ دارای اسانس میوه است که حس بهتری در روزهای در گیر و دار رنگ بودن می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.