با پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه محل و منزل شما دوست داشتني و فراتر از تصور خواهد بود

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه، يكی از بهترين محصولاتی است؛ كه در بازار ايران وجود دارد و رنگ براق و جذابی است و باعث می شود؛ كه محل كسب و كار و منزل شما جذاب و رويايی به نظر برسد.

برای سطوح ساختمانی بهترين گزينه ای است كه مي توانيد به آن بينديشيد.

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه

اين پوشرنگ را مي توانيد با قلم مو، غلطك، مي توانيد استفاده كنيد. شما با پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه هر نوع سطحي را رنگ آميزي كنيد و بهتر است كه بعد از هر بار استفاده درب قوطي رنگ را محكم ببنديد؛ تا براي استفاده بعدی ماندگاری آن حفظ شود.شما می تانيد از پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه مي توانيد تا 5 ديگر هم استفاده كنيد.

نحوه استفاده از پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه

رنگ روغنی نارنجی

بتدا لازم است كه با 10 تا 15 درصد تينر را با رنگ تركيب كنيد ؛ تا رقيق شود و بعد از آن با قلم مو محل و سطح مورد نظر را رنگ آميزي كنيد.

بهتر است كه از نور خورشيد دور نگه داريد ؛تا رنگ براي نوبت هاي بعدی باقی مانده و خشك نشود. توجه كنيد؛ كه نور خورشيد، باعث خشك شدن رنگ خواهد شد و درب قوطی را بعد از هر بار استفاده محكم ببنديد تا در نوبت های بعدی بتوانيد از آن استفاده كنيد.

بیشتر بخوانید :  توزیع مستقیم رنگ نیم پلاستیک سحر

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه

اين پوشرنگ به شركترنگسازی آئینه تعلق دارد و به خوبي به همه سطوحي كه رنگ آميزي مي شود می چسبد و نسبت به همه عوامل خارجی مثل فرسايش و سايش مقاوم است و برای همه نماهاي داخلی و خارجی مناسب است.

نحوه آماده سازی سطوح برای رنگ آميزی با پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه

رنگ روغنی رنگسازی آئینه

هتر است كه سطحی كه مي خواهيد رنگ آميزی كنيد؛ را تميز و صاف كنيد تا با رنگ كردن سطح كاملا براق و جذاب به نظر برسد. سطح مورد نظر را با سمباده صاف كنيد تا خوب رنگ آميزی شود.

نكات ايمنی هنگام استفاده از پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه

بهتر است كه هنگام استفاده از آن ماسك بزنيد و در صورتی كه با چشم شما تماس پيدا كرد حتما به چشم پزشك معالج خودتان مراجعه كنيد. بعد از اين كه رنگ آميزی محل تمام شد، درها و پنجره ها را باز كنيد تا بوی رنگ از محل خارج شود.

در نهایت می توان گفت پوشرنگ روغنی براق آلکیدی نارنجی آئینه يكی از بهترين و متداول ترين رنگ ها برای رنگ آميزی سطوح داخلی و خارجی ساختمان است و از آن جايی كه براق و جلابخش است؛ با آن می توانيد هر نوع سطحی را رنگ آميزی كرده و محل كسب و كار و منزل خود را درخشان و جذاب كنيد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.