تولید کننده ضد زنگ اپوکسی فلز

ضد زنگ اپوکسی فلز از جمله رنگهایی است که بیشتر مردم با آن آشنایی تقریبی داشت و نام آن را شنیده اند .این نوع ضد زنگ ، بعنوان بهترین ضد زنگ اپوکسی فلز موجود در بازار کشور، توسط متخصصین این محموعه تهیه و در بسته بندی های مختلف متناسب با میزان مصرف در اختیار صنایع و عموم مردم قرار می گیرد .

کیفیت ضد زنگ اپوکسی

    ضد زنگ اپوکسی فلز، یکی از ضد زنگ هایی است که از محبوبیت فراوانی میان مشتریان برخوردار است. چسبندگی فوق العاده ، مقاومت بالای ضد زنگ اپوکسی در برابر رطوبت و مواد شیمیایی و سرعت خشک شدن بالا، باعث جذب مشتری به سمت این ضد زنگ شده است. کاربرد ضد زنگ فقط در صنایع بزرگی مانند پتروشیمی ، پالایشگاه ها و نیروگاه ها و … نیست بلکه امروزه از ضد زنگ در مصارف خانگی نیز استفاده می شود.

قبل از استفاده از ضد زنگ، سطوح فلزی را با تینر به خوبی شستشو دهید و اجازه دهید تا خشک شوند. ضد زنگ اپوکسی فلز را با مقدار مناسبی از تینر ترکیب کنید تا به غلظت مناسب برسد. سپس با قلم مو، اسپری، غلطک و یا پیستوله ضد زنگ را به صورت یکنواخت روی سطوح فلزی بکشید. پس از خشک شدن ضد زنگ ، می توانید برای تثبیت ضد زنگ روی سطوح فلزی از رنگ روغنی یا پلی اورتان روی سطوح بکشید . هنگام استفاده از مواد شیمیایی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید. هم چنین تهویه ی مناسبی را برای محیط مورد نظر فراهم کنید.

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی ضد زنگ اپوکسی شیروانی

تولید کننده ضد زنگ اپوکسی فلز

راهنمای انتخاب بهترین ضد زنگ اپوکسی

راهنمای انتخاب بهترین ضد زنگ اپوکسی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عناصر در سازه‌های مختلف ساختمانی و صنعتی ایران و جهان آهن است.دغدغه‌هایی که همواره مهندسین و طراحان سازه‌های فلزی در مصرف آهن و مقاطع فلزی با آن روبرو هستند ، موضوع تأثیرات مخرب ناشی از عوامل محیطی بالاخص اکسید شدن آن‌هاست.

معمولاً آهن‌آلات و صفحات فلزی با قرار گرفتن در محیط باز و دارای رطوبت به‌تدریج واکنش شیمیایی آرامی را شروع کرده و زنگ می‌زنند. این واکنش مخرب شیمیایی موجب فرسایش سریع‌تر آهن و صدمه دیدن انواع متر یال فلزی به‌کاررفته در تأسیسات و یا سطوح مختلف فلزی در ساختمان و دیگر سازه‌های نصب‌شده می‌گردد .

شاید آسیب دیدن سازه اصلی در درازمدت اتفاق بیافتد اما در کوتاه‌مدت موضوع آزاردهنده ناشی از زنگ‌زدگی، خدشه‌دار شدن زیبایی و ظاهر آراسته ابنیه و سازه‌های فلزی می‌باشد؛ بنابراین می‌بایست برای محافظت از سازه‌ها و تاسیساتی که با استفاده از آهن تولیدشده‌اند فکری کرد. راهکار حل این مشکلات، استفاده از ضد زنگ اپوکسی فلز است.

از فواید مهم و کاربردی ویژه ضد زنگ اپوکسی برای فلزات می‌توان به این قابلیت اشاره کرد که در برابر رطوبت، اصطکاک و ساییدگی، عوامل جوی و آب و هوایی و همچنین دیگر مواد مضر شیمیایی از خود مقاومت لازم را نشان داده و به همین دلیل بهره‌گیری از این نوع پوشش‌ها برای رنگ‌های اصلی و یا زیر کار سطوح فلزی و آهنی موجب می‌شود تا این سطوح به مدت طولانی‌تری مورد محافظت باشند.

از دیگر ویژگی‌های اپوکسی آهن این است که انعطاف‌پذیری بالایی داشته و به‌واسطه داشتن این انعطاف‌پذیری بالا و برخورداری از استحکام زیاد، در مقابل تغییر شکل‌های سطحی سازه و مقاطع فلزی مقاومت می‌کند.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده ضد زنگ روغنی

حال که تا حدودی با کارکرد ویژگی‌های اصلی ضد زنگ آشنا شدیم بنابراین در میان انبوه موارد پیشنهادی برای توزیع ضد زنگبه‌راحتی می‌توان یک ضد زنگ خوب را با توجه به این موارد انتخاب نمود :

1- حداکثر پوشش مقاوم و محافظ را از سطوح زیرین خود در برابر خوردگی و فرسایش محافظت به وجود آورد.

2- چسبندگی بالا پس از اجرای آن ، مخصوصاً بر روی سطوحی که از آهن یا فولاد تشکیل‌شده‌اند.

3- تأثیر محافظتی طولانی‌مدت .

4- حفظ کارایی بالا حتی در محیط‌های کاملاً مرطوب، شور و یا آب کامل ( لوله‌ها و سازه‌هایی که زیرزمین ویا در دریا و رودخانه‌ها اجرا می‌شوند)

5 – خشک شدن سریع ، اعمال آسان ، خاصیت ضد خوردگی بالا و درنهایت قیمت مناسب‌تر.

بهترین مکان برای نگهداری ضد زنگ

بهترین مکان برای نگهداری ضد زنگ هر چند که ضد زنگها برای نگهداری و حفظ سلامت فلزات استفاده می شوند لیکن خودشان هم نیاز به رعایت اصول نگهداری دارند . آن ها نیز به عنوان یک محصول شیمیایی دارای توصیه هایی در زمینه نگهداری هستند و هرچه شرایط مد نظر تولید کننده برای نگهداری ضد زنگ با وسواس بیشتری رعایت گردد علاوه بر ماندگاری بیشتر ، اثر بخشی آن در زمان اجرا نیز با راندمان بالاتری خواهد بود .در ادامه برخی توصیه های مفید برای نگهداری بهتر ضد زنگ قید شده است :

1 – مکان نگهداری باید خشک و خنک باشد .

2 – هرگز اجازه ندهیم که ضد زنگ منجمد شود.

3 – از ایجاد دمای خیلی بالا یا خیلی پایین جلوگیری نماییم .

4 – زنگ زدگی قوطی های فلزی نگهداری ممکن است باعث آلودگی ضد زنگ شود.

بیشتر بخوانید :  کارخانه ضد زنگ صنعتی بدنه خودرو

5 – موارد ایمنی مرتبط با احتمال بروز حریق و یا انباشت گازهای سمی با دقت بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شود .

توزیع عمده ضد زنگ اپوکسی فلز

توزیع عمده ضد زنگ اپوکسی فلز

فروشگاه ترنج، پخش ضد زنگ اپوکسی را از سال 1391 تا کنون در دست دارد. ضد زنگ اپوکسی مرغوب را می توانید با راهنمایی مشاوران این مجموعه، به صورت اینترنتی سفارش دهید و در مکان مورد نظر خود دریافت کنید.

با خرید اینترنتی دیگر وقت خود را در ترافیک های کلان شهرها تلف نکنید . برای اطلاع از قیمت و کیفیت انواع ضد زنگ و رنگ و ادوات رنگ آمیزی می توانید همه روزه در ساعات اداری با مشاوران شرکت ترنج ارتباط برقرار کنید. هم چنین می توانید با مشتریان پیشین این مجموعه نیز تماس حاصل کنید و از خوش خدمتی مجموعه خاطر جمع شوید.

این مجموعه آمادگی دارد تا ضد زنگ اپوکسی فلز مورد نیاز شما را در احجام مختلف و بنا به نیاز شما بسته بندی و تحویل نماید ، برای مشاهده محصول و ثبت سفارش آنلاین کافیست به آدرس سایت ما : www.toranjcolor.ir مراجعه فرمایید . لازم به توضیح اینکه کارشناسان ما از طریق سایت ، تلفن ، و کانالهای ما دربستر فضای مجازی آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به شما هستند .

1

  1. من این محصول تا حالا مصرف نکرده بودم دفه اولی که بود گرفتم و واقعا باید بگم بی نظیر بود و بازم سفارش دادم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.