فروشگاه رنگ پلی اورتان کرج

رنگ پلی اورتان یکی از بهترین انواع رنگ‌های صنعتی است که به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین موضوع سبب شده است که بازار فروش بسیار خوبی داشته باشد. این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده انواع رنگ پلی اورتان کرج است و از همین طریق می‌توانید این رنگ‌های صنعتی را در حجم‌های گوناگون و با رنگ‌های مختلف از براق تا رنگ‌های مات سفارش دهید.

فروشگاه رنگ پلی اورتان کرج

نگاه کلی بر رنگ پلی اورتان ضد سایش

نگاه کلی بر رنگ پلی اورتان ضد سایش به صورت کلی مواد پلی اورتان موادی شیمیایی هستند که در فرآیند تولید آن‌ها پلی ال‌ها و ایزوسیانات با هم واکنش می‌دهند و پلی اورتان را تولید می‌کنند. در مورد رنگ‌های پلی اورتان صنعتی ضد خش که از آن‌ها با نام رنگ پلی یورتان دو جزئی هم یاد می‌شود از ترکیب رزین پلی استر و مواد سخت کننده و ایزوسیانات تولید می‌گردد. 

لایه‌های اجرا شده رنگ پلی اورتان دارای خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بسیار خوبی است و علاوه بر این در برابر عوامل محیطی و جوی مثل باران، یخ زدگی، برف و طوفان و مواد آلاینده و همچنین اشعه فرابنفش خورشید بسیار مقاوم است. 

یکی از خصوصیات مهم این دسته از رنگ‌های صنعتی ضد سایش و ضد خش بودن آن است و همین موضوع باعث می‌شود استفاده از این مواد به عنوان پوشش در موارد مختلف کاربرد فراوانی داشته باشد.

از جمله مهمترین ویژگی‌های رنگ‌های پلی یورتان می‌توان به شفافیت این رنگ‌ها، مقاومت در برابر بارهای مکانیکی و آلاینده‌های محیطی و زیستی، مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :  قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان کیلویی براق

همچنین در مورد کاربردهای رنگ ضد سایش پلی یورتان باید بگوییم که این ماده می‌توانند به عنوان پوشش بر روی سنگ، کاشی، سرامیک و مواردی از این دست استفاده شود و از آن‌ها در برابر عوامل طبیعی محافظت کند. علاوه بر این، این دسته از رنگ‌های صنعتی قابلیت استفاده بر روی دیگر انواع پوشش‌های صنعتی یعنی رنگ‌ها و اپوکسی‌ها را دارند که این خاصیت باعث می‌شود که هم استفاده از آن‌ها در صنایع مختلف بسیار ساده باشد و هم اینکه تمدید و تعمیر این دسته از پوشش‌ها به سادگی امکان پذیر باشد.

صادرات عمده رنگ پلی اورتان کرج

صادرات عمده رنگ پلی اورتان کرج برندهای معتبر فعال در زمینه تولید رنگ پلی اورتان در کرج با تولید محصولاتی باکیفیت‌ علاوه بر تامین نیازهای داخلی به این دسته از محصولات صنعتی توانسته‌اند با برندهای جهانی معتبر فعال در این حوزه رقابت خوشایندی داشته باشند و صادرات رنگ پلی اورتان کرج از رونق بالایی برخوردار است.

از جمله کشورهایی که صادرات رنگ‌های پلی یورتان صنعتی ایرانی به آن‌ها صورت می‌گیرد می‌توان به ارمنستان، ترکیه، عراق، قطر، امارات متحده عربی، هندوستان، روسیه، گرجستان، آذربایجان، تاجیکستان و … اشاره کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.