لیست قیمت رنگ روغنی پارس اشن

صنایع رنگسازی پارس اشن

در سال 1978 شرکت رنگ و رزین پارس اشن در منطقه صنعتی حاجی آباد گرمسار احداث شد. از مهمترین اهداف شرکت پارس اشن خود کفایی کشور در زمینه تولید رنگ و رزین بود. این شرکت سالانه بیشتر از 20000 تن انواع مختلف رنگ و رزین را تولید می کند و مهمترین نکته را که مد نظر دارد افزایش کیفیت محصول و رضایت مشتریان از محصولات تولید شده می باشد. رنگ های تولید شده در پارس اشن جز دسته رنگ های فوری مخصوص فلز و چوب می باشد و از این طریق توانسته است سهم زیادی از بازار را مغلوب خود کند.

از جمله محصولات شرکت پارس اشن که در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود شامل انواع سیلر سنباده خور، رنگ الوان سلولزی، ضد زنگ اکسید آهن، رنگ ترافیک بر پایه اکریلیک ترموپلاست، جلا و رنگ پلی اورتان دو جزئی، رنگ اکریلیک پایه آب، رنگ مات و نیمه مات ساختمانی، جلا و رنگ اسید کاتالیست دو جزئی، جلای براق ساختمانی، جلا و رنگ اپوکسی دوجزئی، جلا و رنگ کوره ای، براق تزئینی ساختمان، رنگ ترافیک بر پایه اکریلیک ترموپلاست می باشد. در حال حاضر شرکت پارس اشن جز شرکت های برتر تولید کننده رزین و رنگ در ایران می باشد و سعی در توسعه و صادرات محصولات خود به سایر کشورهای خاورمیانه و جهان دارد.

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ روغنی نیمه براق کیلویی

فروش رنگ روغنی پارس اشن

لیست قیمت رنگ روغنی پارس اشن

در جدول زیر لیست قیمت رنگ روغنی پارس اشن ارائه شده است. همانطور که مشاهده می کنید انواع رنگ روغنی پارس اشن از رنگ روغنی سفید، روغنی زرد لیمویی روغنی زرد پرتقالی ، روغنی نارنجی،  روغنی مشکی، روغنی گل ماش  تا قرمز روشن روغنی ، مشکی براق روغنی ، مشکی مات روغنی ، سفید مات روغنی،  جلای ساختمانی،  ضد زنگ اخرایی ممتاز ، ضد زنگ طوسی ممتاز ، سفید ترافیکی و زرد ترافیکی که از جمله رنگ های روغنی محسوب می شوند مشاهده می گردد.

لیست قیمت رنگ پارس اشن

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.