خرید عمده رنگ مایع کوره ای

امروزه رنگ کوره ای جایگاه ویژه ای در کلیه صنایع مختلف پیدا کرده است و اکثر صنعتگران در حوزه های مختلف تولیدی و پیمانکاران در حوزه های مختلف اجرایی کم و بیش یا اصطلاح رنگ کوره ای به گوششان خورده است و یا به صورت جدی با آن سر و کار دارند. اما رنگ کوره ای چه ویژگی هایی دارد که این همه محبوب شده است؟

شاید بتوان گفت رنگ کوره ای به نوعی همان رنگ معمولی است که به دلیل نوع اعمال آن بر روی انواع سطوح تفاوت پیدا کرده است و اصطلاحی است که بین مردم رایج شده است چه بسا که اگر به درستی این طریقه اعمال کردن رنگ  بر روی سطح اجرایی نشود از رنگ معمولی هم کیفیت پایین تری داشته باشد پس باید در ابتدا به اصطلاح رنگ کوره ای دقت بیشتری شود.

تعداد زیادی از رنگ کاران در فضای باز سطوح مختلف را بدون هیچ گونه تمهیداتی رنگ می زنند و در صورتی که اگر قرار باشد در یک محفظه و یا اتاقک بسته این عملیات انجام شود دیگر باید به سازندگان معتبر این حوزه مراجعه نمود که استانداردهای حرارتی خاصی را برای رنگ مورد استفاده رعایت می نمایند که دیگر در این اتاقک به اصطلاح کوره نمی توان از رنگ های معمولی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده رنگ کنیتکس بنفش درجه یک

اما همان طور که تا اینجا مشخص شده ویژگی اصلی رنگ کوره تحمل دمای بالا می باشد که بتوان در زمانی بین 20 تا 30 دقیق در دماها بالای 100 در جه تا 180 درجه مقاومت خود را حفظ نموده (100 تا 140 درجه  حرارت و زمان 10تا 16 دقیقه برای رنگ های مایع الکیدی و اکریلیک اپوکسی)-و (رنگ های مایع اکریلیک امین 180درجه وتا 40 دقیقه هم تحرارت را تحمل می کنند) .و در کوره پخت گردد حتی بعضی از رنگ ها باید این قابلیت را داشته باشند که بتوانند در کوره های wet to wet  نیز گردش داشته باشند و زمان های فلش آف مورد نظر که بین 5 تا ده دقیقه می باشد را از سر گذرانده و خاصیت اصلی خود را حفظ نمایند.

رنگ مایع کوره ای چطور بخریم؟ کجا عرضه می شود؟

رنگ مایع کوره ای چطور بخریم؟ کجا عرضه می شود؟

برای خرید عمده رنگ مایع کوره ای راه های مختلف در دنیای صنعت وجود دارد که از جمله آن ها ورود به سایت های انترنتی مربوطه می باشد.همکاران ما نیز در این بخش آماده پاسخگویی به خریداران محترم رنگ مایع کوره ای می باشند. همچنین راه دیگر حضور در بازارهای فروش رنگ های صنعتی در مراکز صنعتی فروشگاهی شهر می باشد.

رنگ مایع کوره ای در ظروف گالنی عرضه می شود و با کمک کمپرسور و پیستوله بر روی قطعه مورد نظر پاشش می شود و با حرارت تنظیم شده کوره پخت می گردد.کارخانه های های رنگ امکان ان را دارند که با توجه به نیاز مشتری که اکثزا فعالان خوزه تولید و صنعت هستند با تغییر در فرمولاسیون رنگ مایع کوره ای دما و زمان مخصوص مورد نظر مشتری را در رنگ تولیدی لحاظ نمایند که این خود از ویژگی های مهم رنگ مایع کوره ای می باشد.در حالت کلی می توان گفت رنگ های مایع کوره ای روشن دمای پایین تر  وزمان بیشتر و رنگ های تبره تر زمان کمتر و دمای بیشتری در کوره نیاز دارند.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال

اگر مقاومت رنگ کوره ای را نیاز داشتیم و کوره نداشتیم چه ؟ رنگ هواخشک چه زمانی استفاده می شود؟

رنگ هواخشک چه زمانی استفاده می شود؟

چنانچه نیاز به پوششی مقاوم مانند رنگ کوره ای داشتیم اما کوره در اختیار نبود یا قطعه بزرگتر از کوره بوده و در آن جای نمی گرفت، می توانیم از رنگ دو جزئی (اپوکسی هواخشک) استفاده کنیم که رنگ مایع است و باپیستوله پاشیده می شود و بدون نیازبه کوره درتماس با هوا خشک می شود.
رنگ هواخشک دو جزء دارد

1– پایه که همان رزین اصلی است
2– هاردنر که سخت کننده است و هر چه درصد هاردنر بیشتر با شد رنگ زودتر خشک وسخت می شود و زمان کمتری برای پاشیدن دارید.

اما رنگ کوره ای مایع چطور اعمال گردد؟

اما رنگ کوره ای مایع چطور اعمال گردد؟

ابتدا باید زیرسازی و تمیز کاری بر روی بدنه سطح مورد نظر انجام گیرد.پخت رنگ اهمیت زیادی دارد و عامل رسیدن به پوشش و خواص مورد نظر پوشش مربوطه می باشد.باید دقت شود دمای پخت کم نباشد و یا زمان حضور رنگ  در کوره کم نباشد که نتیجه آن ضعیف شدن مقاومت مکانیکی و شیمیایی رنگ مایع کوره ای و رنگ پریدگی آن می شود.بالعکس این موضوع نیز اهمیت دارد که پخت با دمای بالاتر از حد مجاز رنگ مایع کوره ای نیز با عث مات شدن و تیره شدن آن می شود.

اگر کارخانه تولیدی رنگ مایع کوره ای و صنعتگر و تولید کننده هماهنگی لازم را در خصوص نوع کوره ای که رنگ قرار است در آن گردش و پخت کند داشته باشند محصول نهایی کیفیت و براقیت بسیار مناسبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  فروش بهترین رنگ صنعت چاپ درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.