قیمت انواع رنگ پلی یورتان ضد خش

در معرفی یکی از بهترین و پرکاربردترین رنگ های صنعتی می توان به انواع رنگ پلی یورتان ضد خش اشاره کرد که البته ویژگی های مثبت دیگری را هم در خود جای داده است. این محصول نسبت به عوامل جوی و محیطی مانند باران اسیدی، اشعه ماوراء بنفش، مواد شیمیایی و … مقاومت نشان داده و از این رو دارای امتیازات بالایی می باشد. همچنین با توجه به تنوعی که در این رنگ مشاهده می گردد، می توان سطوح مختلفی از قیمت را برای آن متصور بود.

قیمت انواع رنگ پلی یورتان ضد خش

مشخصات رنگ پلی یورتان صنعتی باکیفیت

مشخصات رنگ پلی یورتان صنعتی باکیفیت از سری رنگ های دوجزئی که بر پایه رزین پلی اورتان آن را تهیه و تولید می نمایند، رنگ پلی یورتان صنعتی است که به عنوان یک پوشش دهنده‌ی عالی برای انواع سطوح عمل کرده و ضمن زیبایی بخشی به آنها، به محافظتی همه جانبه نیز خواهد پرداخت.

اکنون می خواهیم شما را در این بخش با مهم‌ترین و بارزترین مشخصات رنگ پلی یورتان باکیفیت آشنا نماییم که عبارتند از:

  1. این محصول در برابر عواملی مثل نور خورشید، رطوبت و یا شرایط سخت آب و هوایی، هیچ تاثیری نخواهد پذیرفت.
  2. برای اجرا در سطوح فلزی، عالی به نظر رسیده و البته آن را در محیط های دیگری اعم از مکان های بهداشتی، آزمایشگاه، کارخانجات و … نیز جهت رنگ آمیزی به کار می برند.
  3. دارای مدل های متنوعی از قبیل رنگ پلی یورتان مات، نیمه براق و براق بوده و در حالت کلی منجر به ایجاد سطوحی زیبا و بی نقص خواهند شد.
  4. برای انواع قطعات خودرو، لوازم خانگی، تاسیسات صنعتی، نرده آهنی، تاسیسات الکترونیکی، ماشین آلات کشاورزی و … نیز قابل استفاده می باشند.
  5. از بروز آثاری مثل پوست پرتقالی شدن یا گچی شدن در سطوحی که با رنگ پلی یورتان پوشش دهی شده اند، خبری نخواهد بود.
  6. همچنین یکی از مهم‌ترین خصیصه این محصولات این است که در کوتاه ترین بازه زمانی، خشک می شوند.
بیشتر بخوانید :  قیمت عمده رنگ پلی یورتان پایه آب

قیمت رنگ پلی اورتان با توجه به فاکتورهای مختلف مشخص می شود. تهیه رنگ با کیفیت برای پوشش دهی سطوح مختلف اهمیت زیادی دارد. شما جهت خرید رنگ پلی اورتان مرغوب باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

ترنج رنگ با ارائه لیست قیمت رنگ پلی اورتان به شما کمک می کند که محصول مورد نظر خود را به آسانی تهیه نمایید. نکته اصلی برای خرید رنگ پلی اورتان این است که ابتدا کاربرد رنگ را مشخص کنید. پس از تعیین نوع سطح و متراژی که نیاز به رنگ آمیزی دارد شما می توانید رنگ مناسب و حجم لازم را به طور دقیق خریداری کنید. به این ترتیب در هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود.

رنگ پلی اورتان coating red

قیمت رنگ پلی اورتان با توجه به نوع رنگ مشخص می شود. رنگ های تولید داخل و رنگ پلی اورتان خارجی قیمت های متفاوتی دارند. شرکت تولید کننده رنگ نیز اهمیت خواهد داشت. برند های مختلف مواد اولیه با درجه مرغوبیت گوناگون را برای تهیه رنگ نهایی به کار می گیرند.
ترنج رنگ با استفاده از مواد اولیه مرغوب بهترین رنگ پلی اورتان را به بازار عرضه می کند. چسبندگی مناسب و پوشش دهی بالا باعث شده این نوع رنگ در صنایع مختلف، معماری، تولید مبلمان و… به کار گرفته شود.

رنگ پلی اورتان.
برای خرید رنگ پلی اورتان باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. از طریق سایت فروشگاه می توانید به صورت آنلاین رنگ پلی اورتان را تهیه کنید. از این طریق می توانید مشخصات رنگ های مختلف و تنوع رنگ ها را بررسی نمایید.
برای خرید عمده رنگ پلی اورتان شما باید از قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان مطلع شوید. کارشناس فروش اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید قبل از خرید با دریافت مشاوره تخصصی خریدی به صرفه را تجربه نمایید. ترنج رنگ رنگ پلی اورتان را با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. به این ترتیب شما رنگ پلی اورتان با کیفیت را در سریع ترین زمان و با قیمت منصفانه به صورت آنلاین تهیه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید :  ارزانترین قیمت رنگ پلی یورتان کاراملی ممتاز

خرید بی واسطه رنگ پلی یورتان ضد خش

خرید بی واسطه رنگ پلی یورتان ضد خش به راستی که می توان رنگ پلی یورتان صنعتی را با وجود ویژگی ها و مشخصات بسیار خوبی که در آن جای گرفته، نسبت به رنگ های صنعتی دیگر برتری بخشید و این موضوع بر همه کسانی که با این رنگ کار کرده اند، پوشیده نیست.

هم اکنون امکان خرید رنگ پلی یورتان با شرایط بدون واسطه و از طریق معتبرترین و مطرح ترین مراکز عرضه کننده عمده رنگ صنعتی یعنی این مجموعه فراهم آمده و بنابراین تمامی دغدغه شما خریداران عزیز برای تهیه این رنگ از بین رفته و می توانید در نهایت همان محصولاتی را دریافت کنید که به دنبالش می گشتید، محصولاتی مانند:

  • رنگ پلی یورتان ضد خش با خواص فیزیکی و مکانیکی فوق العاده
  • رنگ مقاوم به آلاینده های محیطی
  • رنگ های استاندارد با سطح کیفی درجه 1
  • محصولاتی با کاربردهای تزئینی و محافظتی
11

  1. سلام.وقت بخیر.رنگهای مختلف ولی مات و خوش رنگ و ضد خش میخوام که روی سرامیک با پیستوله پاشیده بشه.راهنمایی کنیدلطفا.

    • سلام قیمت ها در حال حاضر که در اسفند 1401 هستیم بالای 200 هزارتومان در هر کیلو است که جهت دریافت قیمت دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  2. روی فلز که قبلاپلی اورتان خودرو زده شده میشه مجدد رنگ پلی اورتان صنعتی و یا خودرویی زد ؟چسبندگی به رنگ قبلی داره ؟

    • در اکثر مواقع امکان پذیر است ولی برای اطمینان بیشتر از مشاور نگ صنعتی تاییدیه دریافت نمایید.

    • سلام بستگی قیمت به فام رنگی و میزان براقیت دارد می توانید با کارشناسان رنگ ترنج تماس بگیرید.

  3. من این رنگ پلی اورتان را خریدم و واقعاً راضی هستم. این رنگ بسیار مقاوم در برابر نور خورشید است و حتی در برخورد مستقیم با نور خورشید هم هیچ آسیبی نمی‌بیند. من این رنگ را برای پوشش دیوارهای خانه‌ام استفاده کردم و نتیجه بسیار عالی بود. بعد از مدتی استفاده، هنوز رنگ اصلی و شاداب خود را حفظ کرده است.

    همچنین، من از تنوع رنگی این محصول بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها و سقف‌های خانه بسیار آسان بود. همچنین، این رنگ به طور کامل با دکوراسیون داخلی خانه‌ام هماهنگ شده است و به آن زیبایی و جذابیت بیشتری بخشیده است.

    از دوام و مقاومت این رنگ نیز بسیار راضی هستم. پس از مدتی استفاده، هنوز هیچ خراش یا پوسیدگی روی سطح رنگ نمی‌بینم. این ویژگی برای من بسیار مهم است زیرا می‌خواهم که رنگ دیوارها و سقف‌های خانه‌ام به مدت طولانی زمان حفظ شود.

    علاوه بر این، رنگ پلی اورتان بسیار آسان در استفاده است. ضمن اینکه رنگ بسیار خوبی دارد و به راحتی روی سطح منتقل می‌شود، همچنین بسیار آسان به تمیز کردن است. با یک پارچه مرطوب می‌توانم هر گونه لکه‌ای را از روی سطح رنگ پاک کنم. این ویژگی برای من بسیار مهم است زیرا می‌خواهم که خانه‌ام همیشه تمیز و زیبا باقی بماند.

    در کل، من به شدت توصیه می‌کنم این رنگ پلی اورتان را برای هر کسی که به دنبال یک رنگ با کیفیت و مقاومت بالاست. این رنگ به خانه‌ام زیبایی و جذابیت بیشتری بخشیده است و من از خریدم بسیار راضی هستم.

  4. سلام ایا این رنگ بجز پایه اب حلال دیگری هم دارد وازکدام فروشگاه تهیه کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.